Recenze (162)
Skyfall (2012)
Za mě nejlepší a nejlépe natočený díl z této série co se týče příběhu, antagonisty a hlavně skvělá režie i s kamerou.
Quantum of Solace (2008)
Spíše slabší díl z nového zpracování Jamese Bonda.
Casino Royale (2006)
Hezký start Jamese Bonda v podání Daniela Craiga.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Né nejlepší ze série ale pořád fajn.
Není čas zemřít (2021)
Skvělé zakončení této postavy ale jen moc dlouhé.
Čistá duše (2001)
Lidl fight club
Moonlight (2016)
Mám rád coming of age filmy ale tento se mi spíše nelíbil. Nudné, nezajímavé, plné klišé.
Známí neznámí (2021)
To je tak když je konec školního roku a učitel vám na praxích pustí nějaký film a tak si řeknete že se na to podíváte. Pro mě nevtipné, postavy většinou nezajímavé a otravné ale odhalování tajemstvích druhých bylo plus. Znova se určitě dívat nebudu.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Fajn komedie pro vypnutí mozku.
Portrét dívky v plamenech (2019)
Hezky natočený filmek o love story dvou dívek. Moc mě to neohromilo a spíše nudilo proto to hodnocení.