Recenze (17)
Hořící keř (2013) (TV film)
Nechutný...nechutný čeho všeho byli schopní komunisti...ten nástup strachu, vydírání, zastrašování....vše co přišlo po činu Jana Palacha během soudního procesu zobrazuje to, jak to zde fungovalo před listopadem roku 1989...První díl jsem viděla v 17 letech...teď o 10 let později jsem zkoukla všechny 3 díly...dlouho mi z žádného filmu neběhal tolik mráz po zádech. Díky za tenhle film. Děkuji za Jana Palacha. Člověk musí bojovat proti tomu zlu.......
Ti, kdo mění svět (2018)
Hodně jsem se na tento dokument těšila, nicméně přišlo zklamání. Prosím ověřte si každou informaci z dokumentu, jelikož je tam spousta polopravd... Pokud chcete přejít na veganství jistě si najdete svůj důvod a že jich je spoustu a jsou hlavně podložené. Veganství je fajn, já sice veganem nejsem, ale myslím, že to vrhlo na veganství a vegany hodně špatné světlo.
Petr Pan (2003)
Já věřím na víly!! Ok, nejsem už dávno dítě, ale tahle fiktivní postavička pořád zůstává mojí nejoblíbenější. Nutno podotknout, že kdyby nehrál Kapitána Hooka můj oblíbenec Jason Isaacs, možná bych dala míň hvězd. Ty tři hvězdičky jsou za Hooka a za tu nejkrásnější pohádku na které jsem vyrostla. :)
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Holocaust očima dítěte.......konec doprovázený hudbou od J. Hornera Vás dostane....stejně tak i konec samotný.
Než jsem tě poznala (2016)
"Jste to jediné kvůli čemu se budím." Tak jo. Láska i v dnešní době může být čistá, člověk se může zamilovat do duše druhého člověka. Nejsem moc na romantické filmy, proto když už mě nějaký zaujme, tak už to něco znamená. Milé, krásné, vtipné, dojemné.
Troja (2004)
Za mě jeden z nejlepších historických filmů. Sice zpracování komerční a se spoustou klišé, ale Eric Bana v roli Hektora a Brad Pitt v roli Achillea jsou naprosto skvělý. Orlando Bloom, jako již tradičně, mě celý film jen štval.
Český Slavík 2022 (2022) (pořad)
Moderátorská dvojice + Pergnerová = jedna velká tragédie. A to jsem měla kdysi ráda Sokola a jeho vtipy, které se už míjí účinkem. Počáteční "vtip" o Vémolovi s Lelou byl nemístný a nastínil, jak bude probíhat celý večer. Okej, říkám vydržím to do konce, kdo ví, co se člověk dozví, když "čte mezi řádky". A pak to přišlo. Aby dokázali, že se za celý rok absolutně nikam neposunuli, neodpustili si narážky na Řezníka. Bože proč? Miluju, když to komentuje někdo, kdo nemá všeobecný přehled a neví, co vše za tím bylo. Omezenost českého národa. Ani poslední Slavík, kdy se měli organizátoři fakt už zamyslet, nepomohl. Tady už nepomůže nic.
Líbáš jako Bůh (2009)
Hele tenhle film dělá Holubová a Bartoška. Za to ty hvězdičky. Neskutečně mě celý film štval ten zvuk smsky (to byla předzvěst zla), Martha Issová a to co předváděl Kaiser. On je prostě jen "komik". Nic víc. Ale jako oddechovka dobrý.
Dobrý voják Švejk (1956)
Odraz české společnosti. Je mi z toho smutno. Švejk ze sebe dělá blbečka a jestli to fakt má být vtipný, jde to absolutně mimo mě....
Lucie: Příběh jedný kapely (2016)
Není to přehledné, není to nic, nic zajímavého se nedozvíte. Jelikož tuhle kapelu miluju, musela jsem dát toto hodnocení. Z dobových záběrů mě mrazilo a když hrála jakákoliv písnička tak tomu nebylo jinak. Díky za tuhle kapelu. Možná díky za tenhle dokument.