Recenze (76)
Tři dny ke svobodě (2010)
Velmi povedené. A fakt nemám nic proti remakům a vím, že už tu všechno bylo, ale s ohledem na fakt, že z původní verze použil v řadě scén i záběrování, ubírám jednu hvězdu.
Velký Gatsby (2013)
Dostalo mne to stejně jako původní verze. Luhrman s vyčítanou spektakulárností pracoval naprosto účelně tak, aby vynikly "zklidněné" pasáže. Di Capriovi něco chybí do Redforda Luhrmanovi něco chybí do Moulin Rouge. Za mne 90%.
Předtanečník (1978)
proč jsme v čechách ten morální neklid necítili. proč nic nevíme o špičkové polské kinematografii?
Policie Modrava - Za lepších okolností (2011) (epizoda)
jako pilot k české variaci na doktora z hor to nebylo špatný. vesnikcký zločin alá Jak napálit advokáta. Hudba pekelná, ale připomíná ten seriál, kde byl Růžek advokát na penzi. Jako seriál by to mělo úspěch.
Následník (1973)
že uvidím až v roce 2012 nejlepší film svého oblíbence Belmonda jsem věru netušil.
Poslední let Petra Ginze (2012)
Silný dokument. Jak ukázat bez obvyklých rekvizit zrůdnost holokaustu tak, aby to bavilo/oslovilo/dojalo i dnešní děti.
Speciální jednotka (2011)
v žánru evropský multikulturně vyvážený akční thriller naprostá špička
Jeden musí z kola ven (2011)
Vynikající film. škoda, že jsem nevydržel nejít na něj, dokud si nepřečtu knížku. Teď už mne nebude bavit, kdzž vím, že krtek je Gary Oldman.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Hodně doslovný přepis knihy, taková ilustrace skvělého románu. Ale to, co skvěle funguje v knížce, nemůže stejně fungovat na platně, pro něj je potřeba stavbu příběhu upravit. A to se podle mne nestalo, takže mi film bez vzrušení proplul před očima.
Tajemství mumie (2010)
přeplácaný jak plakát