Recenze (76)
Michael Clayton (2007)
tak úplně na větvi jsem nebyl, všechno dobrý, jan mi nějak nesedlo tempo - 70%
Atomová katedrála (1984)
úplnej plivanec si tahle agitka nezaslouží. jen takovej malej
Kněžna Libuše (2008)
nekoukatelné znásilnění českých dějin
Poklad Aztéků (1965)
viz mé hodnocení pyramidy boha slunce, nelze jinak
Pyramida boha slunce (1965)
Odpolední promítání na základce v tělocvičně ze 16mm, vpředu se sedělo na žíněnkách, uprostřed na lavičkách, osmáci vzadu vybojovali místa na švédských bednách, vstupné 1kč. omezený počet filmů, takže pyramidu boha slunce jsem takto viděl alespoň pětkrát. lex barker takto formoval zásadně mé dětství, nejradši bych těch hvězdiček dal deset.
Smrt v červeném jaguáru (1968)
jako skalní fanoušek Jerryho Cottona nemohu jinak
Rivalové pod rudým sluncem (1971)
koho napadla ta šílenost propojit western s karate, a utvořit trio americko-japonsko-evropských legend (bronson-mifune-delon), okořeněné vnady ursuly andress? to musel být šílený filmový vědec, toužící po sestrojení filmového edlixíru štěstí. co na tom, že se to někde zadrhlo a film není kongeniální, ani geniální, snad nadprůměrný? ode mne má 100%.
Dr. No (1962)
dr.no je jeden z nejlepších bondů a bond je nejlepší ze všech
Causa Králík (1979)
marná sláva, kopecký byl bůh
Paša (1968)
smrt tvůrcům českého dabingu tohoto filmu!!!!!