Recenze (8)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Black Panther: Nuda nechť žije 4/10
Jan Žižka (2022)
Vůbec nejsem zklamaný. Příběh byl celkem vyvedený. První půlka je povedená a ta druhá je víceméně pobíhání po lesech. Postavy zas tolik sympatické nebyli. Záporky člověk fakt rád nemá. Motivace postav se každou chvíli měnily. Akční scéna uprostřed filmu je geniální a dobře natočená. Finální bitva je bohužel nepřehledná. Film jsem si ale užil. Za mě slabých 7/10.
Morbius (2022)
Zatím nejhorší snímek ze SpiderUnivers bez Spider-Mana. Morbius je generická nezajímavá postava. Milo jakoby záporná postava je nevyužitá. Scénář působí jako vygenerovaný počítačem. Efekty jsou stejně špatné jako logika scén a divného střihu že by neprošla ani ve starých filmech. Zpomalené záběry byly využity v absolutně nedůležitých momentech. Některé zajímavé nápady jako vztah hlavního dua film nezachrání. Samotná potitulková scéna film ještě zhoršila. Je tam pouze proto aby Sony co nejdříve udělalo Sinister six. Tenhle film je odpad moderních komiksových filmů. 2/10
Thor: Láska jako hrom (2022)
Na snímek jsem se těšil. Film se mi velmi líbil. Dokonce bych řekl že to je i o něco lepší než Thor Ragnarok. Gorr the God Butcher v podání Christiana Bala byl úžasný. Thorovo vztah s Jane byl skvělý. Audio se mi líbilo. Mrzí mě že film byl moc krátký. Většina vtipů byla dobrá, ale bylo jich tam moc. Například řvoucí kozy mi přišli na poprvé vtipné, následně když jsem je slyšel po třetí tak už mi to malinko vadilo. Jinak jsem si film užil. 8/10
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Tohle je nejlepší film z celé trilogie. Ve filmu je skvělá a přehledná akce. Zároveň efekty jsou velmi přehledné. Hudební motivy jsou úžasné. A konec filmu mě velmi překvapil. Zatím jsem nečetl knihy, ale po téhle úžasné trilogii začnu přemýšlet o přečtení knih. 10/10
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Čtvrtá série byla super. Všechny epizody jsem si velmi užil. Postavy jako Steve, Dustin a Eddie byli skvělé. Zároveň jsem se dozvěděli více o minulosti Eleven a to se mi líbilo. Vecna je velmi dobrá postava. Výběr písniček jako je Running Up That Hill a Master of Puppets mi přišlo geniální. Příběh o Eleven mi přišel někdy až moc dlouhý. Linka v Rusku se mi líbila. Děj v Californii mi přišel nejslabší. Ovšem v Hawkins byl děj nejlepší. Konec mi přišel zdlouhavý, ale přesto skvělý. Celou sérii jsem si užil. 9/10
Predátor: Kořist (2022)
Po shlédnutí traileru na tenhle film jsem se celkem těšil. Když film skončil hned jsem chtěl zhlédnout další predátor film. Ztvárnění kmene Komančů bylo skvělé stejně jako ztvárnění Predátora. Hlavní postava mi přišla sympatická a její pouto s pejskem se mi líbilo. Akce byla super a někdy i brutální. Zároveň mám velký hype na případné pokračování. 8/10
Bullet Train (2022)
Když jsem šel na tenhle film myslel jsem si že to bude průměrná akční komedie. Po zhlédnutí filmu jsem byl mile překvapen. Postavy byly skvělé. Obzvlášť chemie mandarinky a citrona mě velmi bavila. Akce se mi velmi líbila. Prostě skvělá letní vypalovačka.