Recenze (49)
Prázdniny v Římě (1953)
Ano, "obyčejná" pohádka. Ale zatraceně hezká a podaná v neuvěřitelně elegantní podobě, na čemž má zásluhu převážně překrásná Audrey a šarmantní G.Peck. Kdo by se nezamiloval, že? Já tedy přímo vášnivě.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Takže další seriál, který jsem si zamilovala. Asi bych se měla na tu televizi přestat dívat :) ///// " He was no dragon. Fire cannot kill a dragon." "Are you a brother of the Night's Watch, or a bastard boy who wants to play at war?"
Nezapomeň na mě (2010)
Robert umí hrát. A né že né. Příjemné zjištění. Emilie de Ravin mile podmanivá.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
,,I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ned 'wilith."
Nalevo od výtahu (1988)
Poměrně opomíjená richardovka, které by podle mě zasloužila více pozornosti, je neuvěřitelně vtipná a zábavná. Pro mě možná nejoblíbenější film s božským Pierrem Richardem. P.S. Pokud máte zapalovač vypadající stejně, jako váš revolver, se kterým o víkendu střílíte do plechovek, dávejte si sakra pozor, ať si je nespletete :D
Billy Elliot (2000)
Ach, jak moc miluji balet.
Architekt odpadu (2007)
Skvělé, velmi inspirativní.
Kuky se vrací (2010)
Originální jako máloco. A Anuška se má na co těšit!!! Draze za všechno zaplatí.
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
Jednou jsem se kdesi u hlídání nějakých malých příbuzných dívala na Disneychanel, což mě kvůli kravinám typu Hannah Montana málem zabilo. Pak ale začal Phineas a Ferb, kteří mě baví, takže přiznávám, když mám náladu dívat se v sobotu ráno na pohádky, jak jsem to dělala vždycky, když jsem byla malá, občas si tyhle dva bráchy pouštím na youtube. A kde je Perry? :)
Holky z porcelánu (1974)
Je to kravina. Ale hrozně roztomilá.............My jsme holky z porcelánu, život máme těžký, nelétáme v aeroplánu, my chodíme pěšky........to si budu pamatovat napořád :)