Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Krátkometrážní
  • Akční
  • Animovaný

Recenze (315)

plakát

OM Rider (2013) 

Promítaný samotným tvůrcem na 12. Přehlídce animovaného filmu v Olomouci (www.pifpaf.cz)

plakát

Invaze zombie nácků (2012) 

dvě hvězdičky neznamená, že by to nebyla zábava. pokud vás pojetí střihové skladby hned v prví scéně dezorientuje natolik, že film vypnete, užijete si skvělý zlom žánrů, chvílemi si budete připadat jako v počítačové hře (kolik toho můžete ve filmu za málo peněz?). čert vem nějakou "uvěřitelnost" nebo alespň logičnost zápletky a technické provedení, ten HITLER za to stojí! učiněná zábava je sledovat nejen technická řešení filmařských problémů, ale i herecké akce, a důsledné zapojení všech možných klišé, které zcela nekompaktně roubí a snímek květnatí :) doporučuji všem, kdo si chtějí uvědomit, jak moc jsme zvyklí na nějaké standartní střihové a snímací (a dramaturgické) postupy v kinematografi. nejčastějším akronymem při sledování budiž WTF?? báječný mockbuster

plakát

Alois Nebel (2011) 

kouzelný vizuál, ale ten příběh... těšila jsem se, že si ho bez znalosti komiksu neposkvrněná vychutnám, namísto toho jsem se v dost věcech nechytala a to asi není tak úplně dobře, adaptace by přece měla obstát sama o sobě. nebo je taky možný, že jsem úplně blbá. každopádně by to byl skvělý destiminutový, dvacetiminutový film. na celovečerák by to chtělo lepší scénář. LEPŠÍ scénář.slabý. ale stejně strašně krásný.

plakát

Blubberella (2011) 

Snímek staví na základech totální šílenosti a stoprocentního kýče, kterou řádně vytěžuje. Ovšem s takovou zručností, že sám je sice kýčovitý a značně šílený, ale dokáže z toho vykřesat i vtip (jeho pokusy o citace jiných filmů a zesměšnění historických postav a stereotypů jsou dokonalým příkladem balancování na této hranici, kterou záměrně a s přehledem a celkem přiznaně překračují), dá se dokonce říct, že oplývá velmi sofistikovaným smyslem pro humor. Takže pokud nejste vysloveně homofobní, náckofobní, vampirofóbní a tlusťoškofobní, je dost možné, že vás to bude i dost bavit. Jisté je, že s takovýmhle typem filmů se dnes běžně nesetkáte, můžete to brát jako osvěžení běžných postupů.

plakát

Czech Made Man (2011) 

snad někdy někdo udělá remake - někdo, kdo nebude tolik pospíchat. nebo se páni vrátí do střižny a udělají nějaký directors cut. pak to bude naprosto úžasný film. na co si hrát s deily a nádhernou kompozicí obrazů, když si jí divák ani nestačí všimnout? když se na něho řítí další a další informace a všechno jde hrozně rychle - a ve výsledku si z filmu odnese nic.

plakát

Černá mamba (2011) 

nápad mě baví, provedení ne. baví... jak jinak hodnotit reklamu? boty si nekoupím. ale na film s Brucem Willisem se podívám. v narativu geniálně zasazené cameo jakoby tvořilo středobod, kolem kterého své nemohoucí pařáty malomocně obtáčí zbytek reklamy... a žádné hlášky už na tu bruceowskou nemají, nebo se od ní odvýjí. najky měl mít willis hehehe

plakát

Hypermarket, jeho pán a otrok (2011) (TV film) 

Naplno vyslovená krutá pravda, kterou každý, kdo někdy v supermarketech viděl ty mrtvolně bledé a vyšťavené tváře a hromadící se fronty na pokladnách tušil. Je mi o něco víc na blití a rozhodně se budu příště k prodavačům chovat o něco shovívavěji a budu chápat, proč se ke mě nechovají slušně. Dokument je zajímavý (ba přímo užitečný) spíš obsahově než svým zpracováním. Je mi smutno a jsem nasraná. Raději bych šla nakupovat k maloobchodníkům, kdyby je ty řetězce už neodrovnaly a nedohnaly je k vyšším cenám a omezení výběru nabídky. Kruh. Nikoli začarovaný, ale krvavý a ekonomický.

plakát

Internet Rising (2011) 

gr8th: http://youtu.be/pMh8oBdKkK4 O internetu s lásk♡u. Velmi zajímavé formální zpracování, obsah trochu pokulhává, neustálý "nerušící" hudební podkres irituje. Přesto z filmu čiší nadšení a je slast se na něj dívat právě kvůli jeho zpracování (dokument/umělecké dílo) než obsahu.