Obsahy(1)
Krátkometrážní snímek Roberta Rodriguze vypráví o basketbalové superstar Kobe Bryantovi, který si zde po boku Bruce Willise a rappera Kanye Westa zahrál sám sebe. Film byl natočen jako součást reklamní kampaně Bryantových tenisek, Nike Air Zoom Kobe VIS. (lekr)
Recenze (192)
Bruce Willis, Kanye West a Kobe Bryant v kraťasu ? Komedie. Klasická amerika, bomby, explose, machři a jedna velká reklama. Kobe není můj velký oblíbenec, NBA sleduji ale fandím rivalitním týmům Heat & Celtics, takže i to mě trochu přiklání dát nižší hodnocení. Nicméně nenechám se tím ovlivnit a snímek posoudím z filmové stránky. Efekty a umělci dobrý, zbytek na prd. Bez diskuze 3*** ()
Skvelá akčná reklama na nové Kobeho sneakers Nike Zoom Kobe VI....veľa akčných vizuálnych efektov, drsňák Danny, macher Bruce a Boss Kanye. K tomu namakaná akčná basketbalová scéna v ktorej Kobe porazí mnohých Bossových drsňákov a nakoniec odpáli aj Bossa...škoda že musel Kanye zomrieť.........bol to dobrý Boss ;) ()
Mé alter ego je bílý potkan a chodí v botách Made in China, které se prodávaly v krabici s nápisem Made in Japan. Ale stejně je mám ráda a žádnému panu Dobrákovi bych je nedala. ___ Kultura se vychyluje čím dál víc – zdá se, že se brzy z umění stane minutová reklama a z reklam celovečerní filmy. Když toto dílko budu hodnotit z hlediska obsahu a formy, dám tři fanouškovské hvězdičky – Rodriguezovi, Trejovi a noir-atmosféře. Pokud se ale zaměřím na samotné sdělení – to jest kvůli čemu je tolik povyku, pak si vzpomenu na Duchampa, který učinil z pisoáru artefakt tím, že ho v roce 1917 přejmenoval na Fontánu a dotáhl na newyorkskou výstavu Společnosti nezávislých umělců. Ano, Duchampe-Rodriguezi, z hlediska účelového designu je Fontána artefakt, ale z hlediska ryzího účelu je to pořád jenom pisoár. ()
Neskutečně nudná reklama spojená s hraním pro mě toho nejmíň zajímavého sportu... Ostatně co jsem od toho čekal - ah už vím... Respektive teď už to vím - těch pár zvučných jmen a jejich tučný profit z tohoto krátkometrážního snímku mělo udělat nejspíš pěkné divadýlko... Ale dnes už těch pár úsměvů od božského Bruce a silné slova od frajerů neberou lidi za peněženky (ehm pardon za srdce) tak jako dřív... Nedávám odpad proto, že by se mi to nelíbilo (ono se mi to ostatně ani nelíbilo) ale pro to, že je to naprosto zbytečných 6 minut času, které nespasí ani poletující rozhodčí. Nic na co by člověk nenarazil v každodenní projekci naší televize- jen spousta řečí o ničem a zbytečně nevyužitý potenciál času, který jsem tomu věnoval. Rodriguezovi schopnosti u mě balancují někde mezi schopností natočit geniálně zábavné snímky a zároveň mezi uměním natočit pro mne něco nepochopitelně nudného a nesmyslného... ()
Robert Rodriguez je prostě pro každou srandu, a když mu dají peníze, je ochoten natočit pořádně akční reklamu na boty. Tohle je ten případ. Navíc je to velmi zajímavé i z toho hlediska, koho do filmu dostal. Bryant, Willis i West jsou zajímavou volbou, navíc to má i příběh. Jo, nějaké pokračovaní by nevadilo. ()
Galerie (7)
Photo ©
Reklama