Recenze (627)
Pekelná ženská (2001)
Pohodová komedie jak má být. Jack Black o5 potěšil :-)
Rocker (2008)
Taková ta klasika ve stylu Školy rocku nebo Pick of the destiny, akorát je sem tam klišé a sem tam nevýraznost. Každopádně méně povedené než mohlo být. Pro mě až moc velká shoda s Jackem Blackem....Náhoda?
Dům u jezera (2006)
Musím uznat, že nevšední koncepce tohoto filmu me opravdu zarazila. Téměř plné odhalení mysteriotiky hned ze startu? Vcelku troufalé bych řekl :-) Ale jako celek to nedopadlo zle. Možná trochu míň té romantiky, ale jinak vcelku příjemný film, ikdyž těch umírajících matek a otců mohlo být přeci jen míň.
Jsem kyborg, ale to nevadí (2006)
Naprostá a ojedinělá šílenost ve svém vlastním stylu... Jsem rád že tu není obsah, protože tohle si každý musí zažít sám :-)
Pravá blondýnka (2001)
Pro oddych od skutečného života tak navačer po práci, aneb taková ta americká klasika na kterou se dá koukat :-)
Všechno nejlepší! (2006)
Jeden z českých filmů co není trapný sám o sobě, což oceňuji.
Jak zachránit prezidenta (1996)
Vcelku nic moc....ale tak pro ty děti :-)
Ilsa: vlčice SS (1975)
Vcelku zvrácená věc, co si budeme povídat. Jinak mám z toho hodně zvláštní poicity. Mohlo to být zpracované líp. Nato, že to mělo dobrý a pevně daný námět, to nebylo tak dobré jak mohlo. 55%
Bláznivá olympiáda (2005)
pohodička k odreagování....
Zrzoun (1957)
Nebylo to kdoví co, ale mělo to hlavu a patu a navíc to bylo více než koukatelné. Jeden z mála filmů se psem v hlavní roli o kterém si dovolím říct, že nebyl blbostí.