Recenze (328)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Z éry "prestižního netflixu" mě nic jiného tak nesebralo. Fincherův vliv je velmi znát.
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Charaktery jsou sice fajn, nicméně tady jde o něco jiného. Stejně jako v Rayovo Bigger Than Life i tady jde americká nukleární rodina do pekla.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
S motivem středoškolského terapeuta se pracuje šikovně pouze v první sérii, která je skvělá. Zbytek je jen zajímavá dohra.
All or Nothing: Manchester City (2018) (seriál)
Emočně vyprázdněné stejně jako naděje soupeřů City zastavit jejich dominanci. Guardiolův komediální potenciál je nicméně tak obrovský, že to nevadí. Prostě si představte THE OFFICE, akorát místo s Michaelem Scottem s nejlepším fotbalovým trenérem součastnosti.
Všechno nebo nic: Arsenal (2022) (seriál)
Kdyby mi Arteta vyprávěl o těžkých začátcích s jeho manželkou, taky by mě to možná rozpohybovalo. Nicméně i tahle série neautentických vlogů jako dokument o vzestupu Arsenalu pod Artetou obstojí.
Beckham (2023) (seriál)
Beckham člověk je nuda, Beckham persona je katastrofa pro fotbal a jeho působení na lidi mimo fotbalovou bublinu v budoucnosti. Když lidi vyjadřují nenávist k CR7, většinou za tím hledejte právě Beckhama a emočně vyprázdněný příběh jeho značky.
Řeka (1997)
FIlm pro všechny mladé nemocné duše.
Správní chlapi (1955)
Jedno z mnoha padesátkových veleděl Hollywoodu a jeden z mála filmů kde herci vyzařují až nadpozemskou energii. Walshova poetika je vystihnuta jednoduchým dějem i názvem díla.
Collateral (2004)
Miluju a maluju.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Katastrofické hollywoodské dobrodružství.