Recenze (4)
Devadesátky (2022) (seriál)
Skvělý, skvělý, skvělý. Nezažil jsem devadesátky a tohle mi dalo nahlídnout pod pokličku toho, co zažili rodiče. Určitě by to mělo být povinné ve školách. Ještě ty podcasty s Klímou.
Zatmění (2023)
Tohle mě fakt bavilo. Proč se podobnejch filmů netočí víc? Štáfek super, Jackuliak dobrej magor. Půjdu klidně znova.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Pecka od začátku do konce. Fakt jsem se bavil. Kdo nepochopil, že humor je očividná nadsázka, tak ať jde radši koukat na Ordinaci.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Štáfka mám rád, ale Kozub je úplně mimo. Viděl jsem ho i na živo a bylo to trapný. Umí se tvářit a hrát jen jedním způsobem a je to už pěkně otravný. Tady se to potvrdilo.