Recenze (23)
Dva bratři (2004)
Bóžíčku-voko nezůstalo suchý
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
uf !to bylo "maso" a jak se nám john od prvního dílu rozmluvil-už je to velkej kluk a ví,že pěkný čistý nehty jsou nutný i po tom, co někomu vyrve ohryzek :-)
Mušketýr (2001)
jedním slovem strašné-ty hvězdičky jsou za souboje a za padoucha-Timu Rothovi padouši jdou , ale jinak je to prostě děs
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
kráva mi legrační nepřišla,ale omylem uražená hlava mumie ala piráti z karibiku mě pobavila :-)
Vrána 4: Pekelný kněz (2005)
opravdu strašné
Kupec benátský (2004)
Shylock zachraňuje co se dá-jinak všichni proplouvají příběhem bez větších emocí dabing je opravdu slabý,ale třeba až si to dám v originále přidám
Junior (1994)
nemůžu si pomoct,ale já mám arnieho v komediích prostě ráda :-)
Šifra mistra Leonarda (2006)
příště vždycky prvně film pak knížka-nebo alespoň s dostatečným odstupem- vzala jsem to hned po sobě a jsem opravdu zklamaná :-/
Otec prasátek (2006) (TV film)
není člověk ten, co by se zavděčil lidem všem :-) sídlo víly Zubničky jsem si představovala jinak a s SMRŤEM má DaViD´82 pravdu, ale přesto jsem spokojená
Zkáza zámku Herm (2007)
spousta žánrů-začátek drama- konec romantika-dohromady historický film, ale to sekání tou kosou uprostřed neposečené louky byl horor :-) on tu trávu vraždil!!!!!!!!!!