Recenze (97)
Myši patří do nebe (2021)
To je tak příjemný a krásný
Vem si mě (2022)
Příjemné, až jsem překvapená
Nic ve zlým (2023)
Bože já tu Lawrence nemám ráda... I tak to nebylo špatný
Král Staten Islandu (2020)
Depka, úsměvy, ryzost, opravdovost - život. Fakt moc hezký drámo.
Mayday (2023)
Žádná nuda, to mám ráda
Wonka (2023)
To byla jízda, přátelé!!!
Sladký domove! - Série 2 (2023) (série)
Vidím první díl a říkám si. Lidi jsou fakt mrd.. a zaslouží si vyhladit... tak uvidíme jak dál
#Žiju (2020)
Každý dobrý zombie film je požehnáním. Dala bych 3,5 ale to nejde, takže zaokrouhlim ráda nahoru.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Koukám na to po 14 letech a je to super :-D
Nech svět světem (2023)
Julia byla perfektně kravoidní- to miluju. Celkově to bylo napínavý a k zamyšlení. Utnuto v blbou chvíli, ok.. kdo od toho čekal bůhví co, bude zklamanej. Já dostala co jsem chtěla