Recenze (5)
Duna: Část druhá (2024)
Netřeba nic psát! To bylo tak dokonale!!! Boží! Wau Wau Wau a ještě WAU! Skvělá hudba, skvělí herci, skvělý děj prostě všechno bylo skvěle!!!!!za mě 10/10. NEJLEPŠÍ FILM 2024!
Medvěd na koksu (2023)
Medvídek co děla neplechu v lese že se zfetuje a vraždí lidi je docela divný. Jestli se to stalo tak nevím co se stalo doopravdy. Za mě 3/10 a to jsem hodnej 😁.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
John Wick zase valí a jde toho na plno sil! Akční scény, kulisy, to bylo něco! Jsem rad že jsem to viděl v kinech, a 5 minutová scéna z ptačího pohledu byla senzační! Za mě 9/10
Bastardi: Reparát (2023)
Tahle Česká nepovedená drama je opět selhání! Tomáš Magnusek jako učitel který zabil dětská ve škole se vrací na scénu ale nejspíš špatně. Já bych rad kdyby to vůbec nevyšlo! ODPAD
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
James Gunn zase valí a nebojí se toho! Strážci galaxie je za mě 3 nejlepší Marvel film. Každá scéna byla top a emoční scény mě rozeslalo a vtipné momentky nebyly trapné ale zábavné. 9/10 jen tak dále Marvele!