Recenze (110)
Rudá Sonja (1985)
Slabší pohádka. Exteriéry ušly. Herecké výkony slabší.
Highlander: Zúčtování (2000)
Nevkus. Hnus. Odpad
Highlander 3 (1995)
Tak jestli 2 byla horší než 1 tak toto je brak. Škoda
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Film mě sice vyloženě nezklamal, ale na 1 to určo nemá. Dal bych 2, ale za Conneryho+CHL je hvězda navíc.
Zabiják bez tváře (2006)
Film o ničem. Na Alcatrazu řádí vetřelec, ale úplná stupidita.
Slunovrat (2008)
Hodně velká slabota. Škoda času se na to koukat, určité momenty šly, ale jinak nic moc.
Hranice smrti (2007)
Smutné pravda o životě v přihraničním mexickém městečku u hranic s USA. Lopez herecký výkon průměr+Banderas také průměr, ale za těžký život maxikánů hvězda navíc.
Babí léto (2001)
Veselý až smutný příběh o stárnutí.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Velice zajímavý thriller až na ten konec. Začátek je sice dlouhý, ale pak se to rozjede.
Rudý labyrint (1997)
Taková pohádka jak americký právník i v Číně zvítězí.