Recenze (564)
Poslední legie (2007)
V tomto filme tvorcovia chceli ukázať ako to vyzerá,ked sa niektorým hercom vôbec nechce hrať.
Vůně ženy (1992)
Dve a pol hodiny som "zíral" v nemom úžase.Výborny scenár,výborna režia a v neposlednom rade brilantne výkony Al Pacina a Chrisa O´Donnella.Po zhliadnuti filmu som z krásnou ženou sadol do červeného Ferrari a to už kecam ?
Volání o pomoc (2007)
Vžil som sa do obidvoch postáv Adama Sandlera i Dona CHeadleho a to som nemal robiť, zrazilo ma to na kolena a zo slzami v očiach dávam slovom päť hviezdičiek.
Záměna (1983)
Niečo tak skvelé uvoľnujúce príjemné má to v sebe výborný aperitív gurmánsky hlavný chod a lahodný dezert.
Temný úsvit (2006)
Utrapeny film bez potrebného náboja a patričnej iskry jednoducho povedané dosť som sa nudil,ale zachranila to aspon ta príroda.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
John Stallone Rambo Sylvester vo Svojich rokoch ? ukázal,ako by mal vyzerať Akčny,Dráma,Thriller,ktorou jedinou malilinkou chybičkou bolo,že bol krátky,ale to asi preto,že bol tak dobrý.
Podivné dědictví (1972)
Rozprávkový western , ktorý Vám musí spraviť náladu aj ked nechcete s tými zlými , ktorí su vlastne dobrými aj ked o tom vlastne nevedia.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Tento film si užijete jedine v kine,alebo doma pri veľkej Plazmovej obrazovke , alebo LCD a špičkovým domacím kinom nevynimajúc a len vtedy je ten zážitok úchvatný.
Casino Royale (2006)
Tak a je tu konečne Bond aký má byť ,drsný ,nekompromisný, neľútostný a stále víťazný so ženami v náruči.
Underworld (2003)
Malo to všetko to ,čo sa mne na týchto filmoch páči , ale hlavne Kate Beckinsale, ktorej mám chuť nastaviť krk nech si poriadne cucne.