Poslední recenze (55)
Zahradník po ruce (2024) (pořad)
Je to obyčejný, je to přímočarý a tak to má být. Na rozdíl od receptářů a Láďů Hrušků tady se moderátor nesnaží zaujmout přehnaným (ne)herectvím, ale jen v klidu a přehledně ukazuje rady, jak si vylepšít zahrádku. A to člověku, co se chce starat o zahradu a trávit na ni čas úplně stačí. Navíc se mi líbí, že jde cestou přírodní "divoké" zahrady, ale s moderními přístupy a technologickou pomocí. 6,5/10
Re-Play (2009) (pořad)
Není to hold starý dobrý Game page, který jsem jako malej miloval. Sekce s rozhovorem s hostem mě většinou vůbec nezajímají a podobně i jejich hraní her. U pořadu tohohle formátu bych víc ocenil zaměření čistě na hry (ať už nové nebo i starší) a méně na lidi. Přesto jsem rád, že tu stále takový pořad je, myslím si, že i v dnešní digitální době má pořád svoji přidanou hodnotu. 5/10
Rocketman (2019)
Je poznat, že film je podle stejné šablony jako Bohemian Rhapsody, které navíc vyšlo jen o rok dříve, což nutně filmu ubírá na originalitě. Jinak se ale jedná o dost povedený film. Emoce možná byly trochu přetažené na můj vkus, ale pomohlo to vcítit se do hlavní postavy. Skoky v životě Eltona prezentované pomocí perfektních vizuálních a zvukových montáži koncertů a písniček děj posouvali do nových scén, takže divák během těchto změn neztrácí pozornost. Shrnuto, líbilo se mi to o něco méně, než Bohemian Rhapsody, i tak ale jeden z nejlepších životopisných filmů, co jsem viděl. Nejsem ale moc velkým fanouškem Eltona Johna, takže nepřesnosti ve filmu nevnímám. 8/10