Recenze (77)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Doba ledová 3 je samozřejmě primárně určena pro mladší publikum, ale myslím, že rozhodně nezklame žádného fanouška animovaných filmů.
Čelisti (1975)
Dokonale se doplňující trojice Scheider-Shaw-Dreyfuss v legendárním a dodnes nepřekonaném thrilleru Stevena Spielberga o vraždícím žralokovi. Na výsledném dojmu má tentokrát opravdu obrovskou zásluhu i hudba Johna Williamse.
Závrať (1958)
Ve všech ohledech naprosto precizní romanticko-mysteriozní drama osvědčeného týmu kolem Alfreda Hitchcocka.
Probuď se, špione (1982)
Syrové špionážní drama opírající se o kvalitní a především pečlivě vypointovaný scénář.
Atentát v Ambassadoru (2006)
Spíše než o samotný atentát na senátora Roberta F. Kennedyho jde o příběhy členů volebního štábu, zaměstnanců i návštěvníků hotelu Ambassador, kteří se této tragické události zúčastnili. Tahle mozaika ale zahrnuje tolik postav a vzájemných vztahů, že na jejich hlubší vykreslení není čas a tudíž se toho mnohdy o nich ani moc nedozvíme.
Diskjockey (1981)
Animovaný pohled diskžokeje na okolní „kulatý“ svět.
Projekt (1981)
Kritika potlačování jedinečnosti a individuality prostřednictvím neobvykle realizovaného stavebního výkresu panelového domu.
Car of Tomorrow (1951)
Zábavný animovaný autosalon, jež v šesti minutách představuje bláznivé nápady na podobu vozidel budoucnosti.
Ze života klavírů (1981)
Skutečně originální animovaná fantazie aneb v co všechno se může proměnit obyčejný klavír.
Ray (2004)
Nad ostatní životopisné snímky povyšují Raye dokonale ztvárněné hudební části spolu s naprosto strhujícím výkonem Jamie Foxxe v roli legendárního hudebníka, který dokázal překonat svůj osud.