Poslední recenze (4)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jedničku jsem ohodnotila hodně vysoko-opravdu se mi moc líbila Ovšem toto byla ztráta času….
Zabiják (2023)
Průměrný snímek, který ničím neurazil a ani nenadchnul….tři hvězdy si ale zaslouží….hlavní hrdina a hudba Reznora to zachránili…Tilda od dob Constantina grády neztratila 😅
K jezeru (2019) (seriál)
28 dní po té a Živí mrtví dohromady, včetně hudby, s tím rozdílem, že tohle dílko působí velice realisticky…Skuteční lidé, skutečné příběhy, žádní zombie…Surovost ruské krajiny a zimy vše umocňuje, nelidskost dobře vycvicenych vojáků je až hrůzostrašná Ve finále mě překvapil Míša-asociální ťunťa ve svetříku, který měl jediný koule na pravém místě a vrátil se pro svou lásku, kterou vlastně nemiloval 😅 Snad se někdy dostanu i k druhé sérii 🙏🙏🙏