Ať to zní jakkoli blbě, tak svýho času tenhle seriál formoval morálku v nás. Po hodinách prosezenejch u televize jako dítě ti u tohohle dochází, co je správný a co španý, co se dělat má a co nemá. Hawkeye už nadosmrti jako největší hrdina.
Na Bojackovi je nejlepší, že s každou další řadou roste (což u valný většiny seriálů nejde říct). Nestaví prvoplánový díly se zápletkou a řešením jeden za druhym, ale ve všech těch problémech se pěkně pitvá a plácá a nenechává je nikdy pořádně odejít. Protože neví, jak je nechat odejít. Pořád nepřichází žádný řešení, uspokojení, katarze. A člověk je z toho pořád smutnější (stejně jako Bojack) a depresivnější, ale svym způsobem i odevzdanější, protože co jinýho mu zbejvá. A možná proto je ten seriál tak dobrej.. Protože takhle to ve skutečnosti je?
"It definitely was not easy, and I definitely feel like I'm more of, like, a dumpling than a woman at this point." aka nejdůležitější seriál naší generace
mam z toho hrozně smíšený pocity. ukaž mi středoškoláky, co se takhle chovají. (a na školním plese si pouštějí Eagulls, jasný, ftw) snaží se to bejt hrozně trendy, ale nevěřim tomu skoro nic. jsou tam momenty, který jsou strašně lame a prvoplánový, že se jim spíš směju než se do nich snažim vcítit. nicméně si vážim toho, že někdo natočí seriál týkající se tohohle tématu (a nemyslim sebevraždu) a zaměří se na to, jak se s tim perou středoškoláci. jako celek to pro mě bohužel ale nefunguje a mam s tim spíš problém. (ALE dát do posledních minut Angel Olsen a Boba Moulda? za mě dobrý!)
And it is so real I can be it. So why can't I touch it? Jak moc těžký je mluvit o ženství a o tom, co to znamená bejt žena nebo holka? Po letech zmatenejch myšlenek a otázek se Mike Mills s 20th Century Women dostal nejblíž, aby vizuálně ztvárnil to, co já jako holka cítim a s čim se dokážu ztotožnit a nestydět se za to. Tři silný ženský charaktery, který mají svůj život, svoje zájmy, názory a sny a fungujou jako celistvý osobnosti. Konečně nejsou jen vycpávkou filmu, ale naopak tim nejdůležitějším. Přemejšlí, mají city, nějakou minulost a svoje trápení. Nejsou plochý a dokážou fungovat i v nějakym většim časovym rozpětí. Mills neni typickej filmař a staví hlavně na věcech, který sám dobře zná (hardcore, feminismus, literatura etc.) a díky tomu všechno funguje tak jak má a je to uvěřitelný a reálný a dokážu se do toho vcítit.
“I don’t understand how people… live. It’s amazing to me that people wake up every morning and say: ‘Yeah, another day, let’s do it.’ How do people do it? I don’t know how.”
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace
Moje komentáře
Big Mouth (TV seriál) (2017)
Charles Bradley / Black Sabbath 10/10 pořád
Psí ostrov (2018)
a pátou za toho psa ve Scale, co si dvě řady za náma prdnul během promítání
E.T. - Mimozemšťan (1982)
jak moc v roce 1982 vzrostl počet dětskejch sebevražd??
Dark (TV seriál) (2017)
nevim, dál?
Minimalism: A Documentary About the Important Things (2016)
lidi z vyšších sociáních tříd mluví o tom, jak nepotřebujou k životu věci a cejtí se u toho jak spasitelé.
M*A*S*H (TV seriál) (1972)
Ať to zní jakkoli blbě, tak svýho času tenhle seriál formoval morálku v nás. Po hodinách prosezenejch u televize jako dítě ti u tohohle dochází, co je správný a co španý, co se dělat má a co nemá. Hawkeye už nadosmrti jako největší hrdina.
BoJack Horseman - Série 4 (série) (2017)
Na Bojackovi je nejlepší, že s každou další řadou roste (což u valný většiny seriálů nejde říct). Nestaví prvoplánový díly se zápletkou a řešením jeden za druhym, ale ve všech těch problémech se pěkně pitvá a plácá a nenechává je nikdy pořádně odejít. Protože neví, jak je nechat odejít. Pořád nepřichází žádný řešení, uspokojení, katarze. A člověk je z toho pořád smutnější (stejně jako Bojack) a depresivnější, ale svym způsobem i odevzdanější, protože co jinýho mu zbejvá. A možná proto je ten seriál tak dobrej.. Protože takhle to ve skutečnosti je?
Girls (TV seriál) (2012)
"It definitely was not easy, and I definitely feel like I'm more of, like, a dumpling than a woman at this point." aka nejdůležitější seriál naší generace
13 Reasons Why (TV seriál) (2017)
mam z toho hrozně smíšený pocity. ukaž mi středoškoláky, co se takhle chovají. (a na školním plese si pouštějí Eagulls, jasný, ftw) snaží se to bejt hrozně trendy, ale nevěřim tomu skoro nic. jsou tam momenty, který jsou strašně lame a prvoplánový, že se jim spíš směju než se do nich snažim vcítit. nicméně si vážim toho, že někdo natočí seriál týkající se tohohle tématu (a nemyslim sebevraždu) a zaměří se na to, jak se s tim perou středoškoláci. jako celek to pro mě bohužel ale nefunguje a mam s tim spíš problém. (ALE dát do posledních minut Angel Olsen a Boba Moulda? za mě dobrý!)
Ženy 20. století (2016)
And it is so real I can be it. So why can't I touch it? Jak moc těžký je mluvit o ženství a o tom, co to znamená bejt žena nebo holka? Po letech zmatenejch myšlenek a otázek se Mike Mills s 20th Century Women dostal nejblíž, aby vizuálně ztvárnil to, co já jako holka cítim a s čim se dokážu ztotožnit a nestydět se za to. Tři silný ženský charaktery, který mají svůj život, svoje zájmy, názory a sny a fungujou jako celistvý osobnosti. Konečně nejsou jen vycpávkou filmu, ale naopak tim nejdůležitějším. Přemejšlí, mají city, nějakou minulost a svoje trápení. Nejsou plochý a dokážou fungovat i v nějakym většim časovym rozpětí. Mills neni typickej filmař a staví hlavně na věcech, který sám dobře zná (hardcore, feminismus, literatura etc.) a díky tomu všechno funguje tak jak má a je to uvěřitelný a reálný a dokážu se do toho vcítit.
Blue Jay (2016)
i started out in search of ordinary things
Everybody Wants Some!! (2016)
Cats shouldn't be in fridges! - moudro filmu
Easy (TV seriál) (2016)
žádný velký slaďárny. žádný velký dramata. žádný velký gesta. žádný velký zvraty. život. a Angel Olsen. a triko Burger Records. takhle to je, ne?
BoJack Horseman (TV seriál) (2014)
“I don’t understand how people… live. It’s amazing to me that people wake up every morning and say: ‘Yeah, another day, let’s do it.’ How do people do it? I don’t know how.”
M.I.A. - Born Free (hudební videoklip) (2010)
And the higher you go you feel lower oh oh
Orange Is the New Black (TV seriál) (2013)
"People are fickle fucks."
Belgica (2016)
Nevim, dál?
Broad City (TV seriál) (2014)
yas yas yas!
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Pravidelně tak jednou za půl roku koukám na poslední scénu a vždycky pláču jak želva. TO JE TAK SMUTNÝ!!!
Ave, Caesar! (2016)
Budeme dělat, že se to nestalo.
Aféra (TV seriál) (2014)
"Being alive is, essentially, a very lonely proposition. You have to mostly carry your pack alone. Nobody gets as much help as they need."
Carol (2015)
stejně je to film pro holky. I release you.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
"Hnije ti tělo.."
Hra o trůny (TV seriál) (2011)
nevim, dál?
Fargo (TV seriál) (2014)
"We’re just out of balance. Whole world. Used to know right from wrong. A moral center. Now..."
Šílenci z Manhattanu (TV seriál) (2007)
"And then the door closes again. The light goes off."
Lásky jedné plavovlásky (1965)
"Já tady takhle nemůžu spát! Jako na hranolu!!"
Nebraska (2013)
Some of 'em are dead.
Černý Petr (1963)
Je to tu zajímavý, vole!
Pravidla moštárny (1999)
What is hardest to accept about the passage of time is that the people who once mattered the most to us wind up in parentheses.