Recenze (172)
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Tvůrčí duo to opět dokázalo, protože toto je poctivé řemeslo každým coulem. Byť film ke konci lehce ztrácí na tempu a dynamice, stále se jedná o zatím to nejlepší, co musíte letos vidět v kině.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Epizoda 3 jako první silně vybočuje od předlohy, ale rozhodně k lepšímu. Horor a akci nahrazuje ždímání emocí a linka Billa a Franka funguje na výbornou.
Top Gun: Maverick (2022)
Kdybych měl za několik posledních let hádat, který film mě naprosto fyzicky i psychicky vyždíme, nikdy bych nový Top Gun netipoval. Od úvodních titulků až po ty závěrečné mě Cruise pohltil a na konci vyplivnul absolutně bez dechu. Takhle se prosím mají točit nejen kultovní pokračování, ale rovněž letní blockbustery. Od akčních sekvencí, přes hudbu až po herecké výkony nemám absolutně nic, co bych vytknul. 100%
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Tohle je proste “must-watch” pro kazdeho fanouska tohoto ikonickeho a legendarniho serialu. Smich prijde, slza ukapne, ale kazdy fanda po skonceni tohoto specialu ma jeste hlubsi pocit, ze Pratele jsou soucasti jeho zivota! Nejlepsi unscripted, ktery jsem videl. 90%
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Je až k nevíře, jak Pixar dokáže pokaždé překonat sám sebe. Na jednu stranu jsem rád, že se bude tvůrčí tým věnovat už více originální tvorbě, ale na druhou stranu nechat tenhle poklad na papíře by byla velká škoda. Nejlepší díl Příběhu hraček je zde a vyždímá z Vás tolik emocí, že si budete připadat zneužiti. Od počátku až do samého konce zábavná, krásně zanimovaná podívaná, která chytne a nepustí. 100%
Avengers: Endgame (2019)
Jak jsem byl z Infinity War velmi rozpačitý, tak po Endgame jsou mé reakce velmi stabilní - naprostá pecka! Film zakončuje svojí přes dekádu dlouho vládu s enormní pompou a u toho musíte být! Zatímco Infinity War sázelo na akci, zde se tvůrci soustředí více na psychologii postav a vyústění všech filmů v jedno epické finále. Stopáž už je místy na hraně snesitelnosti, ale zrovna v momentě, kdy nad tím začnete přemýšlet, se film vytasí s nečekaným zvratem, kterých je ve filmu opravdu hned několik! Bravo! 95%
Tiché místo (2018)
Původně jsem plánoval dát čtyři hvězdy, ale já tomu filmu nemám absolutně co vytknout. Boj o přežití podbarvený skvělými hereckými výkony (všechny děti byly boží), místy vydařenými lekavými scénami, ale primárně velice propracovanou post-apokalyptickou atmosférou. To, že jsem se bál v kině byť pohnout, abych nevydal jediný zvuk jen dokazuje, jak silně film zapůsobil. 100% PS: Ti, kdo viděli film jinak než v kině, nemohou jeho kvality naplno docenit. Bohužel.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Ano. Ano. Ano! Čekal jsem od filmu maximum, ale ta elegance se kterou McDonagh divákovi servíruje snímek je až nestydatě krásná! Obsazení a herecké výkony na jedničku. Bravo! 100%
Válka o planetu opic (2017)
Naprosto fenomenální zakončení série! Přesně jak jsem čekal, film se vyvaruje epických bitev a soustředí se primárně na psychologii postav a jejich zasazení do celé frančízy. Hudební podklad příjemně buduje "válečnou" atmosféru a přiznám, že za mě dojemnější snímek než např. Logan.
Uteč (2017)
ŠOK! První polovina velmi krásně buduje napětí, druhá polovina vás nenechá vydechnout. Thrillerová cerze filmu "Co jsme komu udělali?" je dokonalou ukázkou toho, že slavné herecké obsazení není všechno. Nízký rozpočet a výsledek hodný Hollywoodu. Celý filmový zážitek podkresluje neuvěřitelně originální soundtrack. Musím vidět znovu!