Recenze (47)
Ten dvanáctý (2017)
Silný příběh o obyčejných lidech.
Trajekt Estonia (2020) (seriál)
Vládní trapas v přímém přenosu.
Válka barev (1995)
Příšerná hudba ve filmu, kde si musíš domýšlet bo jinak ho nepochopíš. Tak na to nemám.
Životy těch druhých (2006)
Shlédnuto jedním dechem a ještě teď mně mrazí.
Vím, že jsi vrah... (1971)
Detektivka dobrá jen ta příšerná hudba na začátku celkem zkazila dojem.
Němá tajemství (2023)
Tak tohle byla skvělá podívaná, skvělé výkony až mrazí. Postupně lezou napovrch nevyslovené tajemství a film dostává neskutečný spád.
Tancuj Matyldo (2023)
Nuda nuda šeď šeď. Když netrpělivě očekáváš konec a nakonec se ho ani nedočkáš, protože odcházíš znechucen ani ne po polovině, tak to podle mně není dobrá vizitka filmu.
Jak Jaromil ke štěstí přišel (1982) (TV film)
Naivní pohádka s naivními herci a zejména ženské osazení mi nesedlo.
Jedeme na teambuilding (2023)
Chvílemi mi to připadalo jako kopie americké hlouposti, kombinovaná se sluncem a senem.
Její tělo (2023)
Za mně celkem povedené dílo.