Recenze (71)
Špatnej polda (2009)
Velká bída, kterou Cage dokázal vytáhnout až na 3*.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Tolik výborných herců a přitom taková blbost
V hlavní roli já (2008)
Tomuto říkám černá komedie.
Sherlock Holmes (2009)
Nečekal bych, že se nechám tak lacině oslepit hojnými triky, až nesmyslnými dedukcemi (to by zas nebyl Sherlock Holmes). Ale co, prostě jsem se celou dobu bavil. Pomohli tomu i neustále a vtipně se pošťuchující hrdinové (nedá se nevyzdvihnout výkon Judea Law, který u mě Watsona povýšil na hlavní roli) a na povrch vytažené jejich stinné stránky. Konečně od Podfu(c)ku Ritchie mile překvapil.
Zrození šampióna (2009)
Hrůza, zase mě jednou dostal typickej americkej slaďák. Postava Michaela si mě získala během prvních 5 sekund.
Bosé nohy v parku (1967)
Škoda slabšího konce. Mohlo být o hvězdičku více. Téměř po celou dobu jsem se výborně bavil a usmíval.
Poslední prázdniny (2006)
Celkem příjemná komedie. Bohužel pár trapných míst se tu objeví. Nejvtipnější ale bylo zjištění, že Karlovy Vary leží ve velehorách.
Umění lhát (2009)
Ach jo. Od hereckého složení (Ricky Gervais, Jonah Hill) a zajímavého námětu jsem čekal lepší komedii.
Protiklady se přitahují (2008)
Romantická komedie s naprostou absencí humoru. Hlavní myšlenka filmu byla zas ukradena z Listopadové romance.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Po ukrutně nadupané jedničce je tato slátanina pro mě zklamáním roku