Recenze (71)
Jméno růže (1986)
Nečíst nejdříve knížku,musel bych dát 5hvězdiček
Kadetka Kelly (2002) (TV film)
Já mám teda silnou náturu a dokoukám do konce i nedokoukatelný film ,ale tuhle kravinu jsem musel utnout tak po 10 minutách.
Kasandřin sen (2007)
Velice přesvědčivé herectví ze strany McGregora a především Farrella, který se zde opradu vyznamenal, bohužel nezachrání film se slabším scénařem. Děj mi přišel příliš nesmyslně vykonstruovaný. Od Woodyho jsem očekával lepší výsledek. Přece jen jeho místo je u komedie a v New Yorku.
Majestic (2001)
Od Darabonta jsem očekával víc. Nebejt ale hodně přehollywoodovaný scény u soudu, dal bych 4*.
Maratónec (1976)
Solidní thriller, ale bohužel (jak už tu bylo zmíněno) se v Maratonci objevuje příliš nakouslých témat.
Mé druhé já (2007)
Jednu ženu surově zbijou, zabijou jí snoubence,tak se z ničeho nic sebere a taky se zbaví pár padouchů
Muži, co zírají na kozy (2009)
Tolik výborných herců a přitom taková blbost
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Už se těším na knížku
Na tuhle nemám (2010)
Neuvěřitelná pohádka, ale pěkně jsem se u ní nasmál.
Neuvěřitelný život rockera Coxe (2007)
Parodie snad na všechny hudební filmy postavených na drogově závislých hrdinech(např. Walk the line, Ray, The Doors). Narážky na tyto snímky jsou většinou příliš okaté a bohužel i často nevtipné. Nejvíce se mi líbil Jonah Hill v epizodní roličce, i když jeho postava byla podobná Sethovi ze Superbad.