Oblíbené filmy (10)
Seznamte se, Joe Black (1998)
Moc pěkný filmík na odpočinek. Překrásná Claire, nádherná hudba, skvělý Hopkins a nejlepší smrt v historii filmu.
Rivalové (2013)
Když odvěký fanda McLarenu drží pěsti nesympatickému Laudovi ve Ferrari, tak je to opravdu na pováženou. Ano, tento film mě dostal. Kvalita
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Ano, takhle nějak bych si představoval filmy od DC. O dvě třídy lepší než kinoverze a za mě vlastně lepší než všechny ty "slavné" pestrobarevné týmovky od Marvelu (mám radši sólovky). Škoda, že na to budoucí svět DC zjevně nenaváže...
Láska nebeská (2003)
Výbornej romantickej film obzvlášť na vánoce, ale bohužel už jsem ho viděl tolikrát, že už je krapet ohranej :)
Podfu(c)k (2000)
Jooo, cigoši:D
Nespoutaný Django (2012)
Skála (1996)
Bay a Zimmer. Top dvojka svého řemesla:)
Bourák (1993)
Moc pěkná hudba a příběh podle skutečnosti mě skoro vždycky dostane. Tenhle film mě dostane z deprese, když si myslim, že níž už jít nemůžu. Motivuje mě a učí mě se nikdy nevzdávat a bojovat až do konce.
Vánoční prázdniny (1989)
Super vánoční film. 23. prosince když zdobim stromek si ho vždycky pustim a můžu se potrhat jako poprvé. Samozřejmě na starý VHSce a se starym dabingem, protože ten novej je děs.
Rocky IV (1985)
Když umřel, tak umřel