Recenze (308)
Norimberský proces (1961)
Velice silný námět, z některých dialogů běhá mráz po zádech. Přesně ten typ filmů, na které se dá dívat i několikrát a pokaždé tam najdete něco nového.
Sladký život (1960)
O tomto filmu jsem mnohé slyšel, ale teprve když jsem ho viděl, tak mi přišlo, že je to o úplně něčem jiném, než všichni píšou. No, najděte si tam to svoje.
Darmošlapové (1953)
Čistý Fellini - s hrdiny tohoto snímku jsem se dokázal ztotožnit až podezřele rychle...
Erotikon (1929)
Asi jsem zhýčkán, ale kromě vizuální stránky mě to moc neuchvátilo. Příběhová linie by se dala poněkud zkrátit - je to takové moc roztahané. Ale není to vůbec špatné, na to že je to český film se na to dá dívat.
V jako Vendeta (2005)
Vizuální orgie, charismatický Hugo Weaving, mrazivé prostředí budoucí totalitní Anglie. Tento filim ve mě zanechal hlubokou stopu. Určitě si ho nenechám ujít na DVD, stejně jako se musím mrknout na ten komix. Jeětě se potkáme, muhehe. W jako Wallas
Mariňák (2005)
Velice zajímavý film. Nenudí a od páté hvězdičky ho dělí jenom ten konec. Já prostě nemám rád takové ty velké myšlenky řečené polohlasem vnitřně pohnutého hlavního hrdiny. Působí to jako moc velké americké klišé. Tohle si prostě mohl pan Mendes odpustit. Jinak ale doporučuju.
Hodiny (2002)
Psychologická sci-fi? Rozhodně to bylo velice zajímavé.
Mnichov (2005)
Bravurně zvládnuté, divil bych se kdyby od Spielberga přišlo něco něco vyloženě špatného. Občas to sice trochu skřípe (vnitřní boj hl. hrdiny Avnera je víceméně znázorněn mlčenlivým tupým výrazem Erica Bany), nicméně to působí uceleně a svých 5* dávám za excelentí kameru, spád příběhu (až na rozvláčný konec) a hudbu.