Recenze (19)
Princ Mamánek (2022)
Většina příběhu je spíše podprůměrná. Ale ta část, kdy princ a pán z Dětenic konverzují se Smrtí, je naprosto úchvatná, za to dávám 5 hvězd.
Úsvit (2023)
Moc pěkný film. S drobnou nepřesností. Ve 37. roce by patrně nikdo nenazval hloupou dámu pičou. A pak také bohužel nevím, jestli byl Baťa ve skutečnosti takový kokot, jak je vykreslen. Jestli tedy nebyl v reálu ještě horší :-).
Atlas mraků (2012)
Tento film ve mně otevírá nové světy při každém dalším shlédnutí. Po prvním shlédnutí se dostavila jistá fascinace, která mě donutila přečíst si knihu. Po druhém shlédnutí už jsem se jakžtakž začal orientovat v jednotlivých příbězích. S každým dalším shlédnutím narůstá mé nadšení. Po dnešním shlédnutí říkám, že toto je nejlepší film všech dob.
Papicha (2019)
Silný příběh, skvělý film.
Havel (2020)
Považuji se za havloida a pravdoláskaře. Ale upřímně, u tohoto filmu jsem po dvaceti minutách usnul✌️
Krajina ve stínu (2020)
Už jsem podobné téma viděl lépe zpracované.
Párty Hárd (2019)
Co říci pozitivního? Je dobré neztratit přehled o tom, co se u nás točí (tenhle film je ale hodně ujetej...).
Vlastníci (2019)
Jednou vidět stačilo.
Čertí brko (2018)
Jedna z nejlepších současných pohádek s výborným hereckým obsazením.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Jedna z mála novodobých pohádek, ve které se od začátku do konce něco děje. Jen škoda té Bohdalové, ale naštěstí tam moc nemluví, tak nechávám 5 hvězd.