Recenze (433)
Peata ratsanik (2001)
Kovbojská animace. 70%
Strip Mall Trilogy (2001)
1.part: 100% peklo 2.part: 90% pěkně si zopakujem abecedu :D 3.part: 80%
Waterboys (2001)
Není to můj styl, ale bavil jsem se u toho slušně. Partička šprtů se dá na synchronyzované plavaní. 75%
Ya Private Sky (2001)
Konečně pořádná palba dosažená kombinaci Super8mm, Minidv a noise hudby.
Zúčtování s minulostí (2001)
No jééééje. Kéž by to bylo všechno tak lehké i v reálu. Ale co už, sem tam jsem se u toho bavil. :) 50% (13.02.2011)
0cm4 (2001)
Co je červená? Sto lidí můžou vidět 100 různých odstínů červené. Zajímavý příběh barvoslepého muže (Maeda), který se bojí se, že po operaci nebude jeho svět stejný. 85%
Donggam (2000)
Nádherný film, který mě chytnul od začátku až do konce. Tohle korejci prostě umí.
Routemaster (2000)
Orginálně natočené závody aut. Perfektně sestříhané vysokokontrastní černobílé záběry s výbornou hudební složkou. Stopáž mohla být kratší. 60% (06.01.2011)
Shiyi sui (2000)
Film začína v tunelu, kdy jde pán a předním malý chlapec. Pán vymění starou žárovku, sedne na židli a usne. Mezi tím přijdou kluci a začnou hrát fotbal. Film se odehravá v průmyslové hornické krajině, kterou doprovází klidná hudba. Snímek je zcela bez dialogů a je v něm slyšet jen křik chlapců.
Siworae (2000)
Těžce nadhodnocený film. Dobrý nápad, ale silně ubijející. Měl jsem asi smůlu ,že jsem jako první viděl Ditto. To bylo lépe zpracované, zahrané a zajímavé. Il mare je lehce podprůměrný film. Pomalý, nudný, se strašnou hudbou. Jediné klady jsou architektura a pár zajímavých záběrů. 45%