Recenze (26)
Deadpool 2 (2018)
Více téhož, zábavnější a nabitější než jednička. PS: Seskoková scéna naprosto parádní
Malý unavený Joe (1972)
Nevim jestli to má někdo podobně, ale u mě ten film vzbuzuje ohromnou chuť k jídlu :-D a to už od první scény s fazolema.
Zabiják Joe (2011)
Nejlepší kuřba kuřecího stehna jakou jsem kdy viděl. I na poněkolikáté pořád TOP. Je tam prostě cejtit ta správná rodinná atmosféra.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Daleko lepší teamovka než takový Avangers a vůbec celá série je na tom dost dobře. Spolu s Wolverinovkama je to už 8 díl a pořád mě to baví a věřim, že je toho ještě spouta co nám tenhle svět může nabídnout, aniž by se to přejedlo. Jako u Star Wars se nová trilogie vrátila do minulosti a nebylo to vůbec na škodu. Každej díl je něčim zajímavej a rozhodně se nedá říct, že by x-mení sága stála na místě a nikam se neposouvala, což podle mě hrozí Kapitánově partičce.
Záhada Blair Witch (1999)
Jeden z nejstrašidelnějších hororů jakej jsem kdy viděl. Úkol jít večer po filmu se psem, už nebyl tak bezproblémovej jako obvykle. Nutno dodat, že mi v tý době bylo asi 6 let. Nicméně nejsem určitě sám, kdo aspoň z části věřil, že to může bejt pravda a že opravdu sledujem poslední dny studentů točících dokument o čarodějnicích.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Naprosto šílená, drogová road movie, kterou buď milujete a nebo nechápete. Po přečtení knihy jsem si to užil mnohem víc a pomohlo mi to získat ucelenější obraz o filmu. Vykroucený Johnny Depp se svou pleší, věčným cigárem v puse a jeho samojský právník Benicio Del Toro vám připraví zábavu, jakou jen tak neuvidíte. Takže nezbývá nic jiného, než si otevřít láhev etheru a vychutnat si tuhle bizarní podívanou.
Vetřelec (1979)
Temné hororové scifi, které odstartovalo herní i filmovou sérii a po právu se může slunit na vrcholu svého žánru. Představa že jste na jedný lodi zavřený spolu s takovou bestií, nevíte kde se nachází a může na vás kdykoli skočit navozuje tu správnou horor. atmosféru. Hra o přežití může začít 8)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden z kultovních filmů, kterej by měl vidět naprosto každej. Skvělý herecký obsazení, takřka už legendární dialogy a šílený situace do kterejch se hl. postavy dostávaj mě pobavily už milionkrát. Určitě výjimečnej film, na kterej se vždycky rád kouknu.
Vetřelec: Covenant (2017)
Paradoxně největší slabinou Vetřelce je samotnej vetřelec, kterej mě tolik nebavil a i když ho je tu celkem dost, tak zněj není ten badass a vyjebávač co dřív. Místní alieni moc chytrosti nepobrali, ale kdo jim inteligencí nesahá ani po kotníky je kapitán Covenanta. Naštěstí to nestojí jenom na xenomorfech a mě osobně mnohem víc bavil Fasbenderův android. Prostě žádnej průser se nekoná, navíc po vizuální stránce film vypadá fantasticky a nevýraznýho Promethea to hravě překonalo.
Claymore (2007) (seriál)
Clare? Moc nemluví, samotářka, courá se světem a za nějaký ten zlaťák zabíjí příšery. Podobnost s naším oblíbeným, bělovlasým hrdinou je zřejmě čistě jen náhodná. Také jako Geralt není úplně člověk a většina lidí se od ní, nejspíš ze strachu, drží dál. Začínáme v malém zaprášeném městečku, jako z nějakého westernu, kde bylo v posledních dnech zabito několik lidí. A naše hrdinka to přichází vyřešit. Když úkol splní, přijde do města muž v černém a vezme si peníze, když selže, peníze si mohou nechat. Trochu mi to celé připomíná začátek Pistolníka od S. Kinga. A tak jako Roland narazí na Jakea Chamberse, tak i Clare potká mladšího chlapce jménem Raki s kterým se spřátelí. Prvních pár dílů se tedy seznamujete se světem a řekněme od 8 dílu seriál startuje. Nohu z plynu už do konce nesundá, bohužel místo aby projel vítězně cílovou páskou, tak naráží střemhlav do zdi. Jen 26 dílů, spoustu věcí které by vás zajímali se nedozvíte a sotva po tom co se příběh rozjel, tak končí v ¨epickém¨ finále, který bylo asi to nejnudnější na celém seriálu.