Recenze (1 459)
Bitevní loď (2012)
Bavil jsem se lépe než u třetích Transformerů. A nejen proto, jak vtipně si tvůrci poradili s tím, jak do děje zakomponovat hru "na políčka". Odlehčené, výbušné, vtipné a sympatické.
Bitva roku: Tým snů (2013)
Choreografie pěkná, taneční čísla jsou nasnímána přehledně, ale rutinně, ničím nepřekvapí. Příliš mi nesedla hudba a už vůbec ne Chris Brown, který byl (nebo jeho postava) velmi otravná. Příběh samozřejmě plný sentimentality a bez většího překvapení, ale to se dalo u podobného filmu čekat.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Překvapilo mě, jak dobře fungovala dějová linka o ztrátě milovaných. Nešlo o laciné ždímání emocí, ale o uctivé rozloučení s T'Challou/Chadwickem Bosemanem. Vlastně druhý Black Panther funguje lépe ve chvílích, kdy jde spíše o komorní drama, zatímco dějová linka o geopolitických pletichách a tom, jaké místo má Wakanda ve světě nedržela úplně pohromadě. Plus akční scény nebyly špatné (byť triky občas haprovaly), ale chyběl mi nějaký větší dechberoucí moment. A Namor potěšil.
Black Widow (2021)
Dvě věci byly ve spojení s Black Widow jisté už před premiérou: a) Více by jí slušel styl à la Bourne b) Bohužel bude dost lidí, kteří nepřekousnou to, že v hlavní roli bude žena, která to nandá manipulativnímu muži u moci Obojí se vyplnilo. Black Widow nejlépe funguje ve chvílích, kdy je komorním špionážním thrillerem, v momentě, kdy přepne do epického módu klasických marvelovek to často dost skřípe. Triky jsou někdy nevypilované, akce explozivní, ale ne zrovna objevná. Naopak, souboje tělo na tělo jsou překvapivě drsné a povedené. Co se týče bodu b), tak ano, Black Widow je svým způsobem feministickou podívanou, ale ne ve špatném slova smyslu, hlavní postavy jsou ženy, které nepotřebují muže, aby za ně vyřešily problémy a na tom není nic špatného, ba právě naopak. Je pravda, že příběh by si zasloužil ještě nějakou péči, potenciál Taskmastera nebyl využit a neuškodilo by zjistit více o Natasha a době, kdy byla součástí Red Room, ale co se povedlo je chemie mezi hlavními ženskými hrdinkami i "rodinná" linka, která je emotivní i vtipná. Plus tu máme klasickou bezva tečku v podobě slibné potitulkové scény. Shrnuto a podrženo, film měl přijít dříve, ale jako rozloučení s původní Black Widow funguje. Ne stoprocentně ale funguje.
Bláznivá dovolená (2015)
Možná zbytečně fekální, ale vcelku trapně-vtipná podívaná, která je relativně důstojným rebootem původního filmu. Určitě z toho nebude taková klasika, jako první Bláznivá dovolená, ale jde o slušnou pásovou produkci.
Bláznivá dovolená v Evropě (1985)
Stále je to ještě vtipné, ale ve srovnání s Vánočními prázdninami nebo Bláznivou dovolenou je výlet do Evropy jen nepovedené domácí video.
Bláznivá škola (1996)
"Jednou večer při Měsíčku, vzdal jsem domů svojí p*čku", troška poezie nikdy neuškodí :D
Bláznivá školka (2003)
Celkem slušná komedie, které chybí originální nápady, ale zdejší humor překvapivě funguje. Tedy, pokud se nebojíte své vlastní infantility.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Rozehřálo to i mé cynické srdce a to už je co říct. Originální to příliš není, ale mile vtipné a v určitých aspektech civilní určitě. Na konci jsem skoro začal přemýšlet nad tím, že láska je fajn a to už něco znamená :D
Bláznovo zlato (2008)
Nenásilná a neškodná dobrodružná komedie zalitá sluncem. Pobavil jsem se a díky nádherným scenériím zatoužil zajet na Bahamy, účel splněn.