Recenze (90)
Sbohem, baby (2007)
Chcel som dať 4, ale keď sa nakoniec ukázalo, že Patrik to ......,,,, zmenilo to môj názor na 5
Hypermarket, jeho pán a otrok (2011) (TV film)
Tretiu * len za snahu venovať sa tejto téme, ktorej sa venuje málo pozornosti. Inak je dokument tak "zvláštne" spracovaný, preto nízke hodnotenie. Perlička: Na Slovensku sa jeden (najväčší) obchodný reťazec zaujímal o možnosť, či by bolo v súlade s právom aby predavačky za pokladňou mali plienky :-O To asi hovorí za všetko, čo sa týka týchto mega-firiem a ich vzťahu k najnižšie postaveným zamestnancom.
Bůh masakru (2011)
určite iné ako klasické drámy. Skorej ako taká divadelná hra - ved nie je sa čomu diviť, je to podla divadelnej hry.
Love (2011)
Technicky i herecky to bolo dobré. Na slovenské pomery až veľmi dobré (Michal Nemtuda a Kristína Svarinská vynikli pekne), ALE !! OBSAHOVO, nejakým hlbším obsahom nestál tento film za nič. Teda áno, pokiaľ tento film berieme ako komédiu, ktorá má pobaviť ľudí, ktorí sa stotožňujú s najpoužívanejšími vetami a slovami v tomto filme, tak áno, v tom prípade ten film za niečo stojí. Vážne som tento film brať nemohol a verím, že žiadny inteligentný človek tento film nemôže brať vážne - teda ako výpovednú hodnotu o skutočnom živote. Takže to by bolo tak na 1 * !!! Ale keďže v kine som sa ako tak zabavil, hodnotím to ako nereálnu komédiu, ktorá ako tak ušla - opakujem sa - najmä technicky a herecky.
Ježíš je normální! (2008)
Vyborny pohľad na určitú časť cirkvi. Dosť ľudí je asi proti, lebo dokument je skorej proti cirkevný ako pro. Ale je to len otazka vykladu a zdroj nekonečných tém na diskusie.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
zaujimave spracovanie obsahovo i vizuálne. K vizuálnej kvalite napomáha i to, že dej sa odohráva v šesdesiatych rokoch.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
vynikajúci knižní príbeh. Filmové spracovanie ujde. Asi si znovu prečitam všetky knihy
Nevinnost (2011)
Výborná dráma, prepracovaný scenar. Len tú reklamu na mattoni mohli dať trochu nenápadnejšiu :-)
Všemocný (2011)
3,5* Zabaviť sa pri tom celkom (nie po cely film) dalo. Hlbšiu myšlienku však postrádam.
Super 8 (2011)
4 len pre to, že mam slabosť pre sci-fi. Inak film ničím špeciálne zaujimavy nebol. Koniec moc happy. District 9 bolo podobne, ale oveľa lepšie.