Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Dokumentární
  • Krimi

Recenze (290)

plakát

Adikts (2024) (seriál) 

Adikts jsou edgy asi jako středoškolák, který si zapálí cigaretu deset metrů od školy a mudruje o životě den potom, co si přečetl Sezónu v pekle. Strašný postavy, herci, kteří neví, co s nimi dělat, tak smutně improvizují (aspoň doufám, že improvizují a že jejich výbuchy nebyly součástí scénáře, protože jestli jo, je to ještě horší). Každopádně mi je všech herců líto, protože dělají maximum. Děje asi na čtyřicet minut, subjektivní délka nekonečno, a samozřejmě Meky, dodávající poslední dobou každýmu druhýmu seriálu falešnou hloubku. Jestli je Adam Sedlák náš nejprogresivnější filmař, tak je česká kinematografie docela v háji, protože je pořád zhruba 15 let pozadu za všemi trendy.

plakát

Ali (2001) 

Paradoxně nejslabším článkem toho filmu je Will Smith. Ono ale tak hrát Muhammada Aliho chce pořádnou dávku šílenství a odvahy, protože to se zjevně nedá. Pár lidí se o to pokoušelo, a Will Smith se fyzickou podobou dostal asi nejblíž k interpretaci skutečnýho Aliho, ale pořád to vypadá jako že si jen na něho hraje. Mám pocit, že koukám na Willa Smithe jak se snaží mluvit, chodit a boxovat jako Muhammad Ali. A to prostě není dobrý.

plakát

Anička (2006) odpad!

Filmová řeč opět o hovně. Na konci mě zamrazilo jen z toho, jak je to v prdeli a o hovně. Rádoby dobrý o něčem, přitom o ničem. Maximálně o hovně. Ale jinak se mu daří.

plakát

Antikrist (2009) 

Neuvěřitelnej prolog, silnej epilog...a to mezi tím, to byla nuda šmrncnutá sračkama. Druhá část už byla výsměch jakékoliv (aspoň náznakem) zábavy. Tím nemyslím řehtat se u toho jak vůl, ale aspoň minimálně málo se nenudit. Ještě že ta poslední část se zas "rozjela". Ten titulek na začátku Lars von Trier a hned potom Antikrist značí, že Trier si asi hodně myslí. Sráč. Podle mě je ten von Retriever úplnej neumětel, o čemž mě přesvědčila totálně amatérská kamera (kromě úvodní a závěrečné scény, ale to beztak natočil druhej štáb) a není to tím, že je to na video, i když to tomu taky přidává. Willem Dafoe byl parádní, nechápu cenu(y) pro Gainsbourgovou, která buď jen řve a/nebo jen mlčí a mlží. Takže se Trierovi povedl velkej propracovanej vtip, kterej přijde vtipnej jen jednomu člověku na světě: jemu samotnýmu.

plakát

Atentát v Ambassadoru (2006) 

Hrozně moc hereckejch hvězd ve filmu, co nedrží pohromadě. Většínu z těch postav člověk ani nezná jménem a čert ví proč tam vlastně byly. Jediný zajímavější postavy byly hippík Ashtona Kutchera a dva mladí kucí, Shia a ten druhej typ. Vynikající závěr, ale to nestačí na dvě hodiny filmu. A navíc to nevymyslel Estevez, ale Kennedy, takže to je vlastně Estevezova zásluha asi tak z poloviny, možná ani ne. Totální zklamání, jedna z nejvíc promrhanejch šancí, co jsem kdy viděl.

plakát

Austrálie (2008) 

Kupa kýče naskládáná za sebou bez ladu a skladu. Film o ničem, s rádoby něčím jako poserstvím, jenže to nefunguje, protože tady nefunguje nic. V životě mě tak po vylezení z kina nebolela hlava a kaďák. A to sem viděl Kauzu CIA a Podivuhodný případ Benjamina Buttona. Teda z těch mě nebolela šiška, ale ani kaďák, a to sou stejně nebo hodně podobně dlouhý jak Austrálie. Právem to propadlo do prdele a do pekla. Ale to je vlastně to samý.

plakát

Auto (1977) 

Po Dirty Mary Crazy Larry další megasračka s autama ze 70's. Už si radši od těchhle věcí nebudu nic slibovat, protože bych nejpíš zase tvrdě narazil. Auto k smíchu, natočený je to tak, že by se jednomu chtělo brečet, příběh nulovej, atmosféra někde v prachu. K čertu s tím.

plakát

Babe (1992) 

John Goodman ve své nejlepší roli. Aspoň co sem viděl. Skvělý příběh, nejlepší je, že to je pravda. Dobrý zpracování zápasů, zvlášť toho posledního. Supr.

plakát

Bábovky (2020) 

Naprosto bez jakékoliv nadsázky mají Bábovky závěr, který se může rovnat těm nejlepším komediím. Bohužel, aby si člověk mohl ten závěr užít naplno, musí se prokousat 80 minutami nudného děje a extrémně nesympatických postav. Ale když to vydrží, Bábovky se mu odvděčí závěrem, na který by nepřišli ani bratři Zuckerové ve svých nejlepších letech. Už teď pro mě patří do zlatého fondu české komedie. Možná se to zdá absurdní, ale Bábovky by mohly ukázat směr, jakým způsobem by se u nás mohly točit kvalitní komedie - jako přehrocená dramata bez špetky nadhledu, s neoddiskutovatelnými production values.

plakát

Bathory (2008) 

Opravdu velice drahé prdy. Jebárna. Prdy mají být zadarmo, proto sou to prdy. A tohle prdy sou . A drahé. Jedna hvězda za toho old schooláka Nera. Film má tendenciu veľa premávať z prdou do rozpráuky.