Poslední recenze (5)
Králové ro(c)ku (2006)
Naprosto ulítlá šílenost plná rockových pecek a sympatického Jacka a Kylea...Začátek a konec za ***** absolutní pecka a naprosto dokonalý rockový muzikál. Sem tam možná škoda nudných úseků jenž však stejně zastoupil nějaký ten nekomprosmisní rockový ná*er. :) Jinak velice vtipná scénka parodující Clockwork:-D
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Opravdu hloupý,infantilní a otřesnými rekvizitami přeplněný film. Ne nedokázal jsem se bavit. Jednu * alespoň za ty herce.
Hitman (2007)
Jako u každého filmu podle hry se vždy radši na začátku snažím uklidnit...A stejně to vždy končí skřípaním zuby kvůli zkomolenému příběhu a (v porovnání s herním světem) nelogičnostem. U Hitmana to nebylo nic jiného, avšak bylo to daleko unosnější než u jiných adaptací(resident evil,silent hill a ubohé filmy Uwe Bolla) Timothy Olyphant není zas tak špatný herec ale role hitmana mu moc nesedla a i za některé jeho výlevy by se měli scénáristi fackovat avšak akční scény s ním jakožto "rubačem":-)(na název hitman jsem se snažil nemyslet) mě vyloženě bavily. K příběhu bych řekl pouze že mě ničím nijak zvlášť neoslovil avšak nebyl by až tolik špatný pokud by šlo o průměrné akční béčko a ne o hitmana. Závěrem, kamery mi přišly více než slušné (krom závěrečného souboje jenž mi připadal díky splašeným střihům jako nějaké bláznivé slideshow) a soundtrack byl vcelku průměrný. Jako akční "béčko" super, jako filmové zpracování Hitmana hrůza. Hodnotím to první variantou jelikož jsem se vcelku bavil a dokonce v půlce skoro zapoměl že jde o Hitmanai:-) .Průměr.