Recenze (164)
Yi nian guan shan (2023) (seriál)
Hlavním motivem je přátelství a oddanost. Popřípadě láska, ale ne jako ústřední motiv. Nicméně název seriálu moc nesedí k obsahu. Spousta bojových scén, pletich i komediálních okamžiků. Konec trochu uhnaný a smutný.
Strange Legend of Tang Dynasty (2022) (seriál)
Detektivní drama, které je nejprve velice pomalé, ale později mě to zaujalo. Tuším, že bude další řada.
Lost You Forever (2023) (seriál)
Dobrá podívaná, i když lehce pomalá. Hezké kostýmy a scenérie. Příští rok snad bude druhá série.
Sword, Snow, Stride (2021) (seriál)
Docela pomalé drama, plné intrik, politikaření, boje o moc. Spousta soubojů a různých postav. Romantická linka je vtipná, přátelství pevná, rodina nejdůležitější, herecké výkony a obsazení jsou výborné. Příběh je ukončený jen z části (rozplétání staré vraždy), nicméně by měl pokračovat v další sérii.
Yun zhi yu (2023) (seriál)
Krásné kostýmy, hezká choreografie bitek, zajímavé intriky. Herecké výkony taky dobré. Konec otevřený, možná pro druhou sérii.
Ning an Ru Meng (2023) (seriál)
Povedlo se, hezká hudba, kostýmy, scénky i plot.
Ripe Town (2023) (seriál)
Zvláštní krimi drama, sériový vrah se rozhodl pomstít 20 let starou hromadnou vraždu. Závěrečná hudba na konci každého dílu je hezká.
The Ingenious One (2023) (seriál)
Ač hezky zpracované, nějak mě to nechytlo. Trocha romantiky, bitek dostatečně...
Mysterious Lotus Casebook (2023) (seriál)
Jeden z dobře zvládnutých seriálů tohoto roku. Detektivka a současně plno bojových scén. Příjemné na koukání a závěr v souladu s duchem seriálu.
Trochu slunce každý den (2023) (seriál)
Velice hezký seriál z prostředí psychiatrického oddělení. Ukazuje různé diagnózy z pohledu okolí i osoby samé. Také poukazuje na stigma, které absolvování léčby zanechává a že se nemoci nevyhýbají ani personálu a jejich rodinám.