Oblíbené filmy (10)
Persona (1966)
Ivanovo dětství (1962)
Gummo (1997)
Holubice (1960)
Svatá hora (1973)
Cléo od pěti do sedmi (1962)
Křik (1963)
Mazací hlava (1977)
Satanské tango (1994)
Nejdůležitějších sedm hodin v kině v mém filmovém životě. Amen.
Červený balónek (1956)
šest hvězd.