Recenze (29)
Vetřelec ³ (1992)
Trochu slabsie ako prve dva. Bohuzial. Ale stare velmi napinave a s typickou Fincherovskou pochmurnou atmosferou. 4* si ale urcite zasluzi
Štvanec IRA (2008)
Uz davno som nepotraboval k filmu titulky. Inak velmi pekne natocene a skvelo zahrane (Sturgess), perfektne vybudovana atmosfera.
Dogville (2003)
Nemam slov. Krasne spracovanie, vyborne zahrane. A ten koniec, TEN KONIEC. Speachless
Jeden den (2011)
Najprv uprimne vtipne a ocarujuce, potom nekrcovite smutne. Konecne po dlhej dobe dobry romanticky film. Chemia medzi Anne a Jim-om funguje perfektne. Uz davno som nebol tak spokojny po dopozerani "Romantickej komedie".
Pátek třináctého (1980)
Toto ze je kult?
Strážci - Watchmen (2009)
Neuvertielne spracovanie skvelej predlohy. Watchmen niesu obycajni superhrdinovia. Vacsina prakticky nema nadprirodzene schopnosti. Je to hrstka ludi snaziaca sa spasit skazeny svet. Od pomsty k sebaobetovniu. Watchmen pozdvihli svoj zaner niekam vyssie!
Půlnoční míle (2002)
Uzasny, uzasny scenar, vyborne herecke vykony, skvely soundtrack a dokonala rezia. Perfektny film!
Věc (1982)
Ako horror zaujimave, iked nie velmi strasidelne:(.. Inak efekty nanic a prisera bola komicka. 3*
Chirurgové (2005) (seriál)
Duchovna ocista! Finale 5tej serie bolo asi najlespie co som kedy videl. Million Dollar Baby bolo oproti tomuto emocialane plytke. Prekrasny serial, jeden z najlepsich ake davaju vobec. Proste 5*****
Equilibrium (2002)
Nikdy by som si nepomyslel ze dake scifi dokaze vo mne zanechat taketo pocity. Skvela myslienka a k tomu vynikajuce vizualne spracovanie. Naprosta krasa!