Recenze (337)
Deset malých černoušků (1965)
Staré filmy a náměty Agathy mají v sobě tak obrovské kouzlo, že bez mrknutí oka musím dát plný počet. Výborně ztvárněné a Stanley Holloway - úžasný člověk, okouzlil mě už v My fair Lady, a zde jeho nenucený um mě dostal na kolena.
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Ne, ne, ne - odpad tohle určitě není. Jeho luxusní zákaznice jsou prostě pro mne perfektní cvičení bránice. Ten policista mě štval a hrozně, ale já se jinak smála, smála a smála a směji se ještě teď, když si vzpomenu na narkoleptičku, na holčinu, která nekontrolovatelně nadávala či dokonce na jeho jedinečného pasáka.
Diagnóza smrti (1979)
Sakra dlouho jsem neměla ponětí o dalším "Kalašovi v akci", takže když se mi dostal do ruky, šup s ním hned do přehrávače....No už to není ono, příběh je sám o sobě slabý, ale Ruda je prostě Pan Herec, který snad zachrání vše, takže jsem vcelku spokojená.
Divoké kočky (2000)
Tak bezpodmínečně u mě v tomto milém filmíku vyhrává John Goodman - je tak roztomilý až mě to někdy cukalo toho tlouštíka obejmout. Nevím proč má zrovna tento film tak málo procent, ale sto lidí sto chutí. Mě se to prostě líbilo. Ať už to byly taneční kreace, skvělé písně LeAnn Rimes či dokonce roztomile hloupoučká Izabella Miko dohromady to rozehrávalo příjemný hudební snímek, který si ráda jednou za čas opět pustím.
Divoška (2008)
Příjemná teen komedie, ač jsem čekala hrůzu, byla jsem velmi spokojená. Jasně, že to má ty klasické kýčovité prvky - mladá bárbínka, je tak rozmazlená, že si s ní otec neví rady a pošle ji někam, kde by se z ní zázrakem stala normální holčina. A zázrak se stane, změní se, najde si upřímné kamarády i svou středoškolskou lásku. Jenže mě se tam líbil i jiný prvek, a to vztah otce a dcery, nalomený smrtí matky. Ten přerod, kdy si k sobě najdou cestu. Opravdu pěkně zpracováno a půvabná Emma Roberts dokázala, že má potenciál stát se dobrou herečkou, né jen kvůli své slavnější tetičce.
Dobré manželství (2014)
Zajímavý námět skončil obrovskou nudou. Chování postav podivné a přtom to mohl Berdie taaak dobře roztočit.
Doktor z hor (1992) (seriál)
Pamatuji si překrásnou přírodu a postavu Konráda - tahle postavička mě bavila.
Dost (2002)
Já nevím co všem je, jak čtu komentáře všichni nenávidí J.Lo a její filmy - ale já si nemůžu pomoci, ale dle mého názoru jsou horší herci. Mě se tenhle film líbil, námět byl zajímavý a JLo se svého úkolu určitě nezhostila tak strašně jak říkáte. No ale kdo je bez viny první hoďte kamenem. Já jsem byla prostě spokojená.
Drákuloviny (1995)
Z těch různých prkotin, které Leslie ztvárnil jde určitě o to lepší. Vlastně musím říct, že jde o hodně dobrou parodii, kdy se opravdu, ale opravdu ze srdce zasmějete.
Drž hubu! (2003)
Nářez!!! Ale výborný!!!