Recenze (5)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
DAT ZIMMER DUBSTEP
Gungrave (2003) (seriál)
(10/10)
Berserk: Ógon džidai hen II – Doldrey kórjaku (2012)
Gr8 m8 I r8 8/8
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Dobrá sračka.
Code Geass: Hangjaku no Lelouch - R2 (2008) (série)
ALL HAIL LELOUCH !!!