Recenze (304)
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
českej sen od banksyho! můj film roku.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
weeeeeird :D
Kick-Ass (2010)
milé :)
Alenka v říši divů (2010)
děs a hrůza, kterou nemohla zachránit ani královna :/
Agora (2009)
konečně historický drama bez zbytečných záběrů typu nálet kamery na ryčící vojsko při východu slunce. p.s. fandim oscarovi!
Hanebný pancharti (2009)
ačkoli jsem se nesmírně pobavila u cívalova komentu (hýkání, píchání a scénáristický úd hodnotím pěti hvězdičkama, přesně tak, nesrat se s tím psaním :-), dávám nějakých 90 %. bylo to fajn. pojetí připomíná zašlou slávu kinematografie - pro mě formálně čistá záležitost, i když trochu samožerská. jediná výhoda, že s tím nemám problém.
Absurdistán (2008)
už nějakej ten čas nepíšu recenze, takže mě hloupější filmy už tolik neuráží. absurdistán posloužil jako kulisa u malování a dojem je celkem ok. kdyby se jednalo o němý film, a aja tak nemusela kvokat své repliky spisovnou češtinou, bylo by to výrazně lepší. každopádně pro náročnější bude vždycky lepší volba Aristofanés: Lysistraté. jedinej rozdíl je v motivaci. ženy přestanou s muži souložit kvůli válce, ne kvůli hygieně :-)
Andělé a démoni (2009)
ještě že stále existuje papír. někdy se ty příběhy prostě musí číst a ne konzumovat...
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
britská herecká elita se propadá do hlubin klišé banánových slupek. ačkoli jsem se v několika momentech neubránila smíchu, tak mi z filmu bylo celkově dost smutno.
Bathory (2008)
pfffff. nadprůměrná inscenace s pokusy o drastickou poetičnost, jak to má jakubisko ve zvyku.