Recenze (42)
96 hodin (2008)
Ač mně normálně něco takového nevadí, tak tentokrát mně vadil Happyend a to, jak Neesonovi všechno hladce prochází.
Happy Feet (2006)
Těžko říct, jak by tento film přijaly děti. Obzvláště pikantní je překlad, který intelektuálně zmáhá dospělého a děti mu nemůžou rozumět.
Občanský průkaz (2010)
Jedna hvězdička navíc za hudbu. Ten Dylan byl skvělej. Druhá polovina filmu trochu ztratila tempo.
Outsider (2011) (studentský film)
Nic moc. A ještě kde hraje ten Jeništa? Já ho tam neviděl, není to shoda jmen?
Černý přízrak (1986)
Film je odpad. Ale v létě v zapadlém kině ve Strmilově to jednu hvězdičku dalo
Ivanovo dětství (1962)
Prodírání se bažinou je v tomto filmu skvělý tréning na Stalkera. Ale působí stejně impozantně.
Běžin luh (1937)
Je to vtipný, jak Stalin zakázal film, kde se zobrazovalo rozebrání kostela a předělání na svazáckou klubovnu. Asi to měla být oslava ale moc pravdivé.
Generální linie (1929)
Propaganda. Bohužel od ní neumím odhlédnout.
Podraz (1973)
4 + 1 za Newmana a jeho alkoholický výkon
Kovbojové a vetřelci (2011)
Asi je to špatným vkusem, možná slivovicí, kterou jsme zvýšili naši schopnost "nemyslet", ale mně se to líbilo.