Recenze (109)
Akta X (1993) (seriál)
Byl to můj první mysteriózní seriál jaký jsem kdy viděla a byla jsem hrozně nadšená. Prvních pár sérií bylo perfektních, u těch posledních už se mlelo z posledních sil. Co, ale chcete pořád natáčet že?
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Je to klasický thriller, kde agenti FBI Mulder a Scullyová řeší svůj vztah a otázku víry v Boha. Pro skalní fanoušky je tu špatná zpráva, ve filmu není žádné UFO a ani paranormální prvky. Jediné co je sci-fi, je slyšet na konci filmu dvě české věty z úst ruské doktorky.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Pěkný seriál z právnického prostředí s potrefenou Calistou Flockhart. Na série kde hrál Robert Downey jr. a Jon Bon Jovi jsem se fakt hodně těšila.
Andělská tvář (2001)
Velké plus celého filmu je krásná výprava, kamera, hudba. Velké mínus je hrozná Michaela Kuklová. Nemůžu si pomoct, ale ona vůbec neumí hrát, je hrozně umělá, to už líp hraje Pomeje.
André a včela (1984)
Úplně první krátká animace ze studia Pixar, která sklidila tenkrát velký ohlas.
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Tak tahle pohádka se moc nepovedla. Ta maska ovce je prostě hrozná. Musel ji snad udělat maskér, který byl totálně mimo.
Austrálie (2008)
Připadá mě, že Luhrmann nevěděl co má natočit a tak sebral z každého jiného filmu něco. Začátek je jako z nějaké grotesky, pak z filmu Vzpomínky na Afriku, potom je to Pearl Harbor. Digitální triky jsou boužel nedokonalé a kazí celkový dojem celého filmu.
Avengers (2012)
Nejlepší film se superhrdiny,nejlepší hlášky, nejlepší akční scény. Prostě pecka.
Až po uši (2014) (seriál)
Po dlouhé době natočil Jan Hřebejk něco, co má hlavu a patu.
Bez předsudků (2009) (TV film)
Skvělá Jana Paulová. Myslím, že někteří uživatélé to hodnotí odpadem jen proto, že to dává tv Nova. Kdyby to dávala ČT1, nabo ČT2 tak určitě budou hodnotit mnohem líp.