Recenze (109)
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Ach Můj Bože,to snad ne! Tak toto byla absolutní katastrofa. Nechápu kde se stala chyba. Vorlíček kdysi natáčel skvělé filmy,ale tohle bych se na jejich místě styděla promítat v kinech. Neskutečná slátanina,triky hrozný a nezachránila to ani Bohdalka s Nárožným.
Muži v naději (2011)
Po dlouhe době zase dobrý film u kterého človek nemusí přemýšlet,ale dobře se pobaví.
Horseland (2006) (seriál)
S animákama od Disney a Pixaru se to nemůže vůbec porovnávat, ale pětiletým holčičkám se to zamlouvá. Boužel i já mám takovou jednu doma.
We Shoot with Love (2009)
Už jsem chtěla dát jen dvě hvězdičky, ale zachránil to poslední pátý filmek s Mádlem (celkem jsem se pobavila).
Jménem krále (2009)
Jako televizní film to docela ušlo, ale jako film do kina to byla katastrofa. Detektivní zápletka byla ubohá, hned od začátku bylo jasné kdo koho zamordoval. Pořád jsem čekala kdy se děj aspoň trošku rozjede a ono pořád nic.
Bez předsudků (2009) (TV film)
Skvělá Jana Paulová. Myslím, že někteří uživatélé to hodnotí odpadem jen proto, že to dává tv Nova. Kdyby to dávala ČT1, nabo ČT2 tak určitě budou hodnotit mnohem líp.
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Musím přimhouřit obě oči, dát si sluchátka na uši, abych moc toho neslyšela a vcítit se do dvanáctiletých puberťaček a pak to je za ty 3*.
Austrálie (2008)
Připadá mě, že Luhrmann nevěděl co má natočit a tak sebral z každého jiného filmu něco. Začátek je jako z nějaké grotesky, pak z filmu Vzpomínky na Afriku, potom je to Pearl Harbor. Digitální triky jsou boužel nedokonalé a kazí celkový dojem celého filmu.
André a včela (1984)
Úplně první krátká animace ze studia Pixar, která sklidila tenkrát velký ohlas.
Suvenýry (1989)
Chudák sněhulák. A tak moc se snažil.