Oblíbené filmy (10)
Milionář z chatrče (2008)
Ufff, tak tohle je bezkonkurencne nejlepsi film za hooooodne dlouhou dobu.
Crash (2004)
Toto vynikající drama vás udrží v napětí a očekávání od samého začátku až do konce. Je plný napětí a emocí. Zajímavé je vidět známe herce v nových polohách ( Fraser, Bullock ). Při scéně kdy se Peršan pokusí zastřelit zámečníka se mi zatajil dech. Je to snad nejsilnější filmová scéna vůbec
Pravidla moštárny (1999)
Hotel Rwanda (2004)
Ohromný film, plný dech beroucích scén. Skvělý scénář, režie, výkony herců.... Jeden z těch, které si nepustíte každý den, ale téměř denně si na něj vzpomenete.
Forrest Gump (1994)
Tento filmový skvost sledujete chvílemi se smíchem a chvílemi velmi dojati. Hankse jsem si zamilovala právě díky jeho výkonu v tomto filmu. Je to snad jediný film, který jsme sledovali celá rodina a nikdo nic nekritizoval, prostě je to naše srdcovka
Láska nebeská (2003)
Všichni moji blízcí (1999)
Tento film patří rozhodně ke skvostům české kinematografie. Je plný našich filmových hvězd a má neuvěřitelně silný příběh. Při scéně, kdy jsou Nicholasu Wintonovi představovány „jeho děti“ je těžké udržet si oči suché. Je to film o ryzím srdci. Snad žádný český film mě tak nedojal.
Mamma Mia! (2008)
Takhle nadsena jsem z kina uz dlouho nesla. Perfektni film na zlepseni nalady. Ma samozrejme nejake ty musky, ale hodnotim za plnej, protoze me fakt dostal.
Rozum a cit (1995)
Parádní film
Bio Ráj (1988)
Prostě nádhera!!!!! Film, u kterého jsem naplno hltala každý obraz, ani na chvilku nenudí. Je dojímavý, vtipný, moudrý a nádherný....