Recenze (132)
Černý blesk (2009)
Tohle bylo trochu moc...nápad a vykradení dejme tomu, nic nečekaného, do hollywoodských efektů daleko, hudba nadprůměrná.... ale zákony fyziky jim asi nic neříkali (viz vzedmutí druhého "nesupermanského" auta přes přední nárazník). A už Rusům někdo řekl, že ve Vesmíru se v tom autě fakt nenadechne? :) // 30 %
Válka Bohů (2011)
Pokud se mi na filmu nejvíc líbilo "dokreslené" pozadí a západ slunce nad mořem, tak je asi něco špatně. Oni vlastně spolu ani neválčili, jak bych čekal. Pro mě zklamání. 45 %
Vraždící duch 2 (1983)
O dost násilnější, krvavější a nechutnější, než 1. díl. Také víc psychologický, což se mi líbilo víc, než Boogeyman I. Pořád ale do pořádného hororu má dost daleko. 45 %
Strašák (1980)
Najít horor, který by dával trochu smysl a byl trochu reálný je velice těžké a tento mezi ně nepatří. Éterická bytost, která dokáže zavraždit? ups 25%
Probudím se včera (2012)
Dle hodnocení se dívám, že je to hodně rozporuplný film - hodně 1* hodnocení a hodně 5* hodnocení. Já se postavím na střed. Na českou tvorbu docela vtipné, dobré hlášky, avšak se najdou i trapné věci. Film hodně sráží dobové chyby a chvíli se mi zdálo, že koukám místo na film na reklamu na Orbit - tady už to bylo opravdu přehnané. 60 %
Sněhurka a 7 trpaslíků (1995)
Tohle porno mělo snad jediný cíl, než by se od porna dalo očekávat - rozesmát.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Tohle byly vážně komicky propletené rodinné i nerodinné vztahy. Jacob mi hrozně připomíná Barneyho z Jak jsem poznal vaši matku. Hezké. 75 %
A proč já? (2005)
Tak špatný to určitě nebylo. Žádný překvapivý děj, ale nudné to nebylo. Pell James má andělskou tvár, to se musí uznat. A pes na skejtu byl úžasný :). Fakt to na ženský funguje? Asi jo :) 65 %
A co když je to pravda? (2005)
Tohle je běžná romantická komedie, kdy už na začátku víte, jak to dopadne. Nijak neurazí a ani nijak zvlášť nenadchne. 50 %
Partička (2011) (pořad)
Střídají se slabší scénky se silnějšími, ale vcelku dobrý 75 %