Recenze (626)
Blesk (2011)
Za seba mozem povedat , ze sa jedna o najlepsi Stathamov film . Nieje vo filme vela akcie ? Ved to nieje akcny film , ale spickovy a hlavne napinavy triler . Trilery niesu zalozene na akcnych scenach ! Jednoznacne sa jedna o Stathamov najlepsi herecky vykon . Svoj talent vyuzil fakt naplno . Dokonale zahral drsnu a hlavne perfektne hlaskujucu postavu . Ja som s filmom maximalne spokojny , nemam co vytknut a Jason , len tak dalej !!!
Princ a pruďas (2011)
Nic podobneho som veru necakal . Brutalne zabavna vec
Dějiny násilí (2005)
Mnou dlho odkladany film a nakoniec ake prekvapenie z neho vyslo . Spickova filmova lahodka plna brutality s velmi zaujimavym pribehom
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Trailer som na to nevidel a ani som tento film najako neocakaval . No musim uznat , ze o to viac som bol prekvapeny ake to bolo fasa . Paul bol mimoriadne zabavny a vsetko slapalo ako hodinky . Vyborna zabava
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Pribehom je klasicka rodinna komedia , no v originajnejsom prevedeni a musim uznat , ze Jim by este stale dokazal utiahnut nejaku blaznivu komediu . Ja tieto rodinne komedie mozem vzdy , no a tato bola z mojho pohladu fakt super - uplna spokojnost .
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Velkolepe finale ako sa patri . Ani posledne dobrodruzstvo Harryho nesklame a udrzi si kvalitu predchadzajucich dielov . Urcite sa coskoro vratim k vsetkym dielom , ktore si pekne za sebou pozriem . Jedine co by som zmenil je stopaz filmu , ktora ma realne len necele dve hodiny a je to aj najkratsi diel - dve a pol hodiny by boli idealne . Na posledny diel to ubehlo az moc rychlo . To bola jedina chybicka z mojej strany , inac velka spokojnost
Správci osudu (2011)
Jedna sa o velmi prijemny romanticky film s maximalne originalnou zapletkou . Osobne som podobne romanticky ladene scifi nevidel a po zhliadnuti z toho mam len dobre pocity . Defacto som veril presne v taky koniec aky som aj dostal . Film ani chvilu nenudi a na hlavnu dvojicu sa velmi dobre pozera .
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Po zhliadnuti First class musim zdvyhnut hodnotenie . First class ma u mna 3* a Wolverine mi prisiel o dost lepsi . Pre mna osobne tahunom celej X men sagy , ako aj najzaujimavejsou postavou je Wolverine . Väcsina postav v povodnej X men trilogii pri nom posobia az moc detsky a aj ked su sucastou serie , nejako sa mi tam nehodia . Wolverine je ten pravy testosteronovy , prefajceny a prepity komixovy hrdina ako ma byt ! Kazdopadne tu nedopadli zle ani Schreiber a Reynolds , ktory by mohol dostat casom rolu Deadpoola
Zdrojový kód (2011)
Vyborna az spickova , prespekulovana a hlavne zimomriavkova zalezitost . A ze to koci happyendom ? A co ! Netreba pri kazdom filme plakat , alebo nie kazdy vyborny film musi skoncit smutne . Velmi ma tento film potesil
Chobotnice (1984) (seriál)
Hodnotenie 5* je spolocne pre vsetky prve styry serie v hlavnej ulohe s M.Placidom . Da sa povedat , ze serial naberal na tempe kazdym novym dielom . V prvej a zaciatkom druhej serie sa Cattani len rozbieha a nasledne v dalsich castiach a novych seriach az do konca stvrtej je to ten znamy a hlavne nezastavitelny Cattani . Perfektny serial s charizmatickym Cattanim