Recenze (626)
Neřízená střela (2010)
Vyborna zabava
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Pre mna osobne , najlepsi diel serie a zakoncenie ako ma byt . Vyborna a dokonala zalezitost !!!
Nákaza (2011)
Tazko najst lepsie natoceny film o epidemii . Cely film sprevadza vyborne stylizovana hudba , ktora tu sedi ako rit na serbli a dodava filmu tu spravnu atmosferu . Velmi ma potesilo , ze je to natocene akoby polodokument a urcite sa jedna o velmi realisticky spracovany a hlavne vyborny film
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Skvela chutovka !
Ocelová pěst (2011)
Jednoznacny suhlas Jandomi10 !
Warrior (2011)
WOW ! Spickova zalezitost !
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Bez pochyb , rovnako zabavne ako prvy diel
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Rovnako vyborne ako predchodze tri diely a v ziadnom pripade tomu nedochadza stava na konci filmu . Prave naopak , maloktory film je tak dobre vyvazeny pocas celej dlzky . Hunt nesklamal ani po stvrty krat .
Resident Evil: Zánik (2007)
Pre mna osobne , jednoznacne najlepsi diel , zatial 4dielnej serie
V cizí kůži (2011)
Aj napriek tomu , ze podobnych filmov o zamene je viac , tak ani jeden nebol tak zabavny ako prave tento . Dvojica Reynolds a Bateman hrali vyborne . Necakal som az tak uleteny pribeh , no potesil ma viac nez dost . Skvela zabava , nemam co vytknut