Recenze (626)
18 Year Old Virgin (2009)
Tvorcov z asylumu by mali zavriet , lebo co oni stvaraju , je uz moc . Nech sa na mna nikto nehneva , ale im fakt musi jebat a podla mna asi v hlavach nemaju ani mozog ale len nejaku snurku co im drzi usi na hlave
Noční jezdec 2010 (1994) (TV film)
No do riti ! Dat tomuto filmu hodnotenie odpad! je normalne pochvala . Toto , co si mysli o sebe ze je nieco ako Knight rider , je velmi na omyle . Nieje to len totalne skazeny nedopozeratelny film , ale hotovy zlocin
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
ZUCKER uz ani nemoze byt viac trapny ako je . REZISER vhodny na ZLATU MALINU
Halloween II (2009)
Toto uz nieje halloween , ale obycajna uchylna sracka , ktoru uz viac zhodit na dno zumpy ani nemohli . Teda musim uznat ze ma fakt pekne nasrali a ked neratam diel 3 - (1982) , ktory ma s halloweenom spolocny len nazov , tak toto je jednoznacne uplne najhorsi diel a maximalna rezignacia HALLOWEENU , no a bol by som zvedavy kto mu to dovolil natocit .
V mene zákona (2009) (seriál)
jaj jaj
Mechanický pomeranč (1971)
Pacia sa mi Kubrickove filmy a ale toto je pre mna strasne divna a tazko stravitelna uchylaren