Recenze (59)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
no nevím ale to 3D mě připadalo dost slabé
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
Tak to mne prosím posadilo na pldel .Paráda
Himssen yeoja dobongsoon (2017) (seriál)
to je ale blbost paradne jsem se bavil u mě za pět
Labyrint - Série 2 (2017) (série)
Poklona pane Strach , takhle si představuji špicové béčko . Díky , obě dvě série jsem se dobře bavil. Jen si říkám jaká mašinérie by se rozjela kdyby se tohle opravdu dělo , ale jak už jsem předeslal jako béčko špica
Rodin (2017)
Je dobré si uvědomit , že za svůj život spáchal 30000 soch a jeho příběh je o posedlosti a sexu a posedlosti. Camille byla vyjímkou kdy věřil , nebo si namlouval , že by mohl milovat. Asi nemohl , protože jeho láska , vášeň a víra jsou vyjádřeny v kameni.Dávám tři , protože film se jen okrajově zabýval jeho tvorbou a vyzdvihl to méně podstatné v jeho životě - Camille . I když je to často to jediné co o něm lidé vědí.
Shan guang shao nu (2017)
nezvyklé a pobavilo a to tak , že velmi. No zkrátka chechtal jsem se no
Sherlock - Poslední případ (2017) (epizoda)
film plný klišé a předvídatelných konců . Při jeho sledování jsem si vzpoměl na starý dobrý Unreal .
Temná věž (2017)
řekl bych natočeno pro 11-13 let a z tohoto pohledu dobré .Wacoslav1 to vystihl.
Temný Kraj (2017) (seriál)
miluju béčkové filmy a krimi zvlášť , to zase budu v práci mezi poruchami žasnout co nového dokáže český autor vymyslet . Ale furt lepší než přetechnizované béčka z ameriky. Vaculíku do toho hip hip hurá
Trapný padesátky - Zrození (2017) (epizoda)
nehodnoťte umění , tohle je sitcom , český sitcom , česky milá prdel vy zapšklí intoši