Recenze (90)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Po dobrých dílech 1 a 2 jsem byl znechucen dílem 3 a 4. Díly 5 a 6 jsem radši vynechal. Na tento díl mě uvrtal syn a jsem za to rád. Opět má ten film i duši, není to jen nicneříkající akce. Rozdělení filmu je přijatelné, konec je tam, kde jsem ho podle knihy očekával. Teď už jen počkat do léta a věřit, že druhá část bude stejně dobrá.
Hvězdný prach (2007)
Velice pohodové kino, plné nečekaných překvapení. Krásné záběry kamery a triky.
Rodinka (2010)
Product placement nejhrubšího zrna a nejbrutálnějšího provedení. Generální partner dostal 20 minut, hlavní partneři po 10 minut a druhou polovinu času tvoří scénky tuto reklamu nesmyslně a krkolomně propojující. Je k pláči vidět kvalitní herce v hodinu a půl trvající reklamě. Čtyři úsměv vyluzující hlášky to nezachránily. Omlouvám se tímto "Takové normální rodince" s Mádlem, u které jsem si myslel, že nejde udělat horší film na základě starého seriálu. Jde to a tento film je toho smutným důkazem.
Občanský průkaz (2010)
Tento film není komedie ani tragikomedie. Ukazuje na rozdíl od jiných filmů o 70-tých letech průběh lámání osobností, aby se dalo "studovat", "mít práci", "mít kde bydlet" a formy trestu za neuposlechnutí. Mladí kluci zvládli svou roli a film může někoho dovést i k zamyšlení, kam až zajít a zachovat si důstojnost.
Amadeus (1984)
Jeden z mála filmů, kde mi téměř tři hodiny přišly jako hodinka.
Pelíšky (1999)
Úžasně vystihnutá atmosféra doby, vynikající scénář i výkony herců. Prostě "pelíšky".
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Viděl jsem to 5x a doufám, že ještě několikrát to uvidím. Tomu filmu člověk uvěří kompletně celý děj.
Prázdniny pana Beana (2007)
Film splnil očekávání, a i to je nutno ocenit.
Láska z pasáže (1985)
Jeden z lepších pokusů o "reflexi" reálného života 80-tých let.
Toto leto doma (1980)
Tento film by sa mal premietať pri štúdiu normalizačného obdobia. Za 75 minút sa nestane zhola nič.