Recenze (494)
Anonym (2011)
Do tempa sa film dostal až v polovici, dovtedy to bolo o orientovaní sa v postavách a vzťahoch. Po tejto nezáživnej časti nastupuje akčnejšia 'thrillerová', ktorá už má všetko, čo má mať, a možno ešte Emmerichovu pompéznosť naviac. Príjemné historické prekvapenie, aj čo sa konšpiračných teórií týka.
Apollo 18 (2011)
Apollo 18 po celý čas neúspešne balansuje medzi hororom a sci-fi, k tomu ešte tie kvázi autentické zábery a nedotiahnutý a celkom márny záver - no a má zrazu zarobené na slušný prepadák. V rámci sci-fi ešte čo-to dokážem odpustiť, na horor som však náročnejší. Konkrétne: málo postáv na budovanie atmosféry, epileptická kamera a niektoré zábery nevedno odkiaľ, vykrádanie a recyklovanie iných hororov a najmä chýbajúca logika (autentické zábery z ručných kamier posledného letu na Mesiac došli asi kuriérom). Ale aby som len nehanil, vizuál Mesiaca a audio boli fakt na úrovni.
Argo (2012)
Pre mňa dosť nepochopiteľný Oscar, pretože až na atmosféru a vizuál mi všetko ostatné neprišlo ničím výnimočné. Dokonca ani neviem, komu som fandil! Tento námet nie je na Oscara. Ani amerického.
Arizona Dream (1993)
Arizonský sen je mojím prvým stretnutím s Kusturicom. Vôbec nevyšiel z toho najhoršie, aj keď tiež má svojský štýl, ktorý hneď tak niekomu nemusí sadnúť. Trochu mi pripomenul tvorbu Lars von Triera, ktorý tiež používa surrealistické podanie v iných žánroch :)
Armáda démonů: Matka slz (2007)
Plne súhlasím s názorom Cervenaka, s tým rozdielom že u mňa to je asi len tak na 35%. Podľa mňa podpriemerné herecké výkony, asi žiadnemu z hercov som neveril to čo vlastne hrá, zmätočný a predvídateľný príbeh od prvej minúty, trápne dialógy a najhorší bol asi ten unáhlený koniec. Čo k tomu dodať? Zachraňujú to len slušné gore efekty.
Atentát v Ambassadoru (2006)
Podarený prierez poslednými hodinami pred atentátom v Ambassadore. Avšak chvíľami už nudil a od Esteveza mi chýbalo aspoň krátke predstavenie atentátnika. Mínusom bolo pre mňa aj zobrazenie atmosféry, totiž v porovnaní z archívnymi zábermi vyzerali postavy a prostredie o pár rokov mladšie. A naopak, film je silný v hereckom obsadení a vo výbere hudobných skladieb toho obdobia.
Atrocious (2010)
Absolútne amatérske a odfláknuté spracovanie. Ak tu niekto porovnával s austrálskym The Tunnel, tak sa pridám a tvrdím, že Atrocious nemá nič spoločné s reálnosťou a duchaplným správaním postáv v ohrození.
Attila (2001) (TV film)
Nedostatkov je veľa, ale sú spojené najmä s tým, že sa jedná o TV film - čiže nízky rozpočet. Keby to tak nebolo, dávam ešte o hviezdu menej. Inak celkom pozerateľné (najmä herci držia film nad vodou), a hodnotenie tu na ČSFD plne zodpovedá tomu čo som videl.
Austrálie (2008)
Až veľmi vykonštruované a sentimentálne na môj vkus, inak fajn (aj keď sa mi zdá že veľkoleposť Austrálie bola nedotiahnutá).
Auteur, The (2008)
Priemerná komédia so zopár dobrými momentami a nápadmi - nič viac, nič menej.